ایرپاد-رایگان

اپل در نظر دارد آیفون های ۲۰۲۰ به همراه ایرپاد رایگان عرضه کند

طبق گزارشی از DigiTimes اپل در نظر دارد آیفون های ۲۰۲۰ را به همراه ایرپاد رایگان ارائه کند این گزارش نشان می دهد که فروشندگان تلفن های همراه از جمله اپل،سامسونگ و شیائومی به دنبال این هستند که مدل های جدید خود را به همراه ایرپاد های TWS ارائه کنند.

البته با توجه به اینکه منبع این خبر نامشخص است و DigiTimes نیز دارای شهرت و سابقه ی خوبی نیست نمی توان اعتبار زیادی برای این خبر در نظر گرفت حتی به قیمت گزاری ایر پاد در این سایت نیز نمی توان مطمئن بود.

تصور این موضوع سخت است که اپل ایرپاد چند صد دلاری را که جزء اکسسوری های گران قیمت به حساب می آید را رایگان ارائه دهد.البته برای شرکت هم ممکن نیست که ایرپاد ها را بدون افزایش قیمت به همراه آیفون ها ارائه دهد که بعید هم به نظر می رسد.

همچنین به نظر نمی رسد ایرپاد ها فروش کمی داشته باشند برعکس آنها بسیار محبوب هستند و میلیون ها مشتری از پرداخت چند صد دلاری و استفاده از آنها بسیار راضی و خوشنود نیز هستند پس دلیلی ندارد که اپل آنها را رایگان ارائه دهد.

ایرپاد پرو که اخیرا با نویزگیر و ویژگی های جدید دیگری به طور رسمی معرفی شده است بسیار محبوب بوده و تقاضای بالایی دارد به طوری که شرکت اپل دستور افزایش تولید این محصول را داده است.

تا کنون اپل ایرپاد های سیمی خود را در جعبه می گذاشت که احتمالا هزینه ی بالایی برای شرکت نداشت و تنها با ۲۹ دلار می شد آن را از سایت خرده فروشی تهیه کرد.

مطالب مرتبط  Port Security چیست و چگونه ایمنی شبکه سازمان ها را تامین می کند؟

تنها دلیلی که اپل ممکن است از سال آینده ایرپاد های خود را در بسته بندی آیفون ها قرار دهد این است که احساس می کند وقت آن رسیده که چیزی مدرن تر از مدل های قبلی را در بسته های خود جای دهد.

ایرپاد های اپل جزء پرفروشترین ایرپاد های TWS در جهان هستند و اگر این شرکت واقعا آنها را بطور رایگان با آیفون ها همراه کند فروش آنها را افزایش خواهد داد.

تا ارائه ی مدل جدید آیفون زمان زیادی مانده است .پس بیایید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789