احتمال ادغام دستیاران صوتی Cortana و Alexa

مایکروسافت و آمازون روز چهارشنبه اعلام کردند در حال آماده سازی برای انتشار یک پیش نمایش عمومی در مورد ادغام دستیاران صوتی Cortana و Alexa هستند.

به گزارش سایت سخت افزار سازان رسام به نقل از Tech New World شرکت مایکروسافت اعلام کرد که  Cortana  در دستگاه های Echo آمازون در دسترس خواهد بود، این در حالی است که مایکروسافت هم Alexa را برای مشتریان  خود در ایالات متحده در دستگاه های ویندوز ۱۰ و  اسپیکر های Harman میسر کرده است.

سخنگوی شرکت مایکروسافت در این مصاحبه گفت در حال حاضر هدف ما در پروژه دستیار هوشمند Cortana این است که بسیاری از دستگاه ها و سیستم عامل ها، از رایانه های شخصی ویندوز ۱۰ گرفته تا Iphone و Android به طور یکپارچه از این دستیار هوشمند بهره مند شوند.

این سخنگو خاطر نشان کرد: همکاری ما با Alexa بخشی از چشم انداز دراز مدت ما برای دستیاران هومشند است که امیدواریم با همکاری مشتریان خودمان به نتیجه مطلوب برسد.

در حال حاضر، Cortana و Alexa هر کدام می توانند از همتایان خود در دستگاه های خاصی استفاده کنند. به عنوان مثال، کاربران Office 365 می توانند از طریق رایانه خود به Alexa دسترسی پیدا کنند. کاربران Echo نیز می توانند Cortana را برای انجام وظایف مربوط به کار مانند پیش نمایش تقویم خود، اضافه کردن آیتم به لیست کارهای انجام شده یا چک کردن ایمیل مورد استفاده قرار دهند. همچنین ویژگی هایی مانند موسیقی و تنظیم آلارم، در طول زمان اضافه می شود.

سخنگوی مایکروسافت گفت: با آوردن Cortana به Alexa و Alexa به  Cortana، ما ارزش و انتخاب بیشتری را برای مصرف کنندگان و توسعه دهندگان به طور یکسان اضافه می کنیم. کاربران Cortana در حال حاضر قادر به استفاده از Alexa برای خرید در Amazon.com هستند و سفارشات آمازون خود را مدیریت می کنند و بسیاری از مهارت های Alexa ​​از طریق درخواست Cortana برای باز کردن Alexa، دسترسی دارند.

مطالب مرتبط  خرید ذخیره ساز SAN :  بررسی انواع SAN Storage

تنها با داشتن تقویم Outlook یکپارچه را به چک “یک گام بزرگ به جلو است، اشاره کرد بیل Ablondi، مدیر استراتژی خانه های هوشمند در تجزیه و تحلیل استراتژی .

Bill Ablondi مدیر استراتژی خانه های هوشمند در تجزیه و تحلیل استراتژی گفت این یک گام بزرگ رو به جلو خواهد بود.

برای فعال کردن Cortana به عنوان یک مهارت در دستگاه های Echo، کاربران باید در نرم افزار خود به دنبال ورد به تنظیمات Cortana باشند و با وارد کردن حساب مربوط به Microsoft خود به آن لاگین کنند تا از قابلیت های Cortana بهره مند شوند.

برای فعال کردن Alexa به عنوان یک مهارت در رایانه ها، کاربران باید با استفاده از Cortana و گفتن کلمه open Alexa، و سپس وارد کردن حساب مربوط به Amazon خود وارد شوید.

در نهایت Cortana ممکن است به عنوان دستیار برای استفاده از وظایف مربوط به کار و بهره وری و Alexa برای وظایف شخصی قرار گیرد.

مطالعه بیشتر : انتخاب ترکیب و تاکتیک تیم انگلیسی توسط هوش مصنوعی

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع: technewsworld

021-88916789