انویدیا کارت گرافیک GTX 1660 Ti را با قیمت ۲۷۹ دلار معرفی کرد

کارت گرافیک GTX 1660 Ti از سوی شرکت انویدیا معرفی شد. این کارت گرافیک با استفاده از لیتوگرافی ۱۲ نانومتری تولید شده است.

انویدیا از کارت گرافیک میان رده جدید خود رونمایی کرد. این کارت گرافیک قیمتی برابر با ۲۷۹ دلار دارد و به عنوان جایگزین کارت گرافیک GTX 1060 با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی روانه بازار می شود.

کارت گرافیک GTX 1660 Ti بر اساس جدیدترین معماری Turing شرکت انویدیا توسعه یافته است. این محصول در مقایسه با کارت های گرافیک RTX امکانات کمتری در اختیار خریدار قرار می دهد که با توجه به قیمت آن، منطقی به نظر می رسد.

این کارت گرافیک دارای پردازشگر TU116 است. در حالی که این پردازشگر شباهت زیادی به تراشه های قدرتمند Turing دارد، فاقد هسته های RT و Tensor است.

جدیدترین کارت گرافیک انویدیا بر اساس لیتوگرافی ۱۲ نانومتری توسعه یافته است. از مشخصات کارت گرافیک GTX 1660 Ti می توان به ۱۵۳۶ هسته کودا، ۶٫۶ میلیارد ترانزیستور، ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6، رابط ۱۹۲ بیتی و پهنای باند ۲۸۸ گیگابایت در ثانیه اشاره کرد.

بر اساس بررسی های اولیه، انویدیا GTX 1660 Ti به راحتی قادر به شکست کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 و رادئون RX 590 است. شاید جالب باشد بدانید این کارت گرافیک عملکرد بهتری در مقایسه با کارت گرافیک GTX 1070 و RX Vega 56 دارد.

این کارت گرافیک انویدیا عملکرد بسیار مناسبی را از خود به نمایش می گذارد. در صورتی که علاقه مند به بازی هایی مانند فورتنایت و Apex Legends باشید، کارت گرافیک GTX 1660 Ti بهترین کیفیت را با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۱۴۴ هرتز در اختیار شما قرار می دهد .

مطالب مرتبط  خرید سرور و 6 نکته مهم و طلایی که باید در نظر بگیرید

برای اجرای بازی هایی مانند رزیدنت اویل ۲ با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ هرتز می توانید روی کارت گرافیک جدید انویدیا حساب باز کنید.

مطالعه بیشتر : معرفی کارت گرافیک جدید AMD با نام Radeon Pro WX 8200

قیمت این کارت گرافیک در نمونه پایه برابر با ۲۷۹ دلار بوده و در نسخه های سفارشی به ۳۰۰ دلار می رسد.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : gsmarena

021-88916789