بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ کدام است؟

بسیاری از کاربران برای تامین امنیت کامپیوتر خود از آنتی ویروس استفاده می کنند. در این مطلب بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ را معرفی می کنیم.

همه کامپیوترها برای مقابله با بدافزارها یا ویروس ها نیاز به یک آنتی ویروس دارند. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ را معرفی کنیم.

Windows Defender

این برنامه با آن چیزی که در سال های گذشته دیده بودیم، متفاوت است. شهرت این برنامه بدلیل از بین بردن منابع سیستم و ارائه دادن استاندارد پایین در مراقبت ها بود، اما در حال حاضر این موارد تغییر کرده است. در تست هایی که مایکروسافت برای معرفی بهترین آنتی ویروس ها انجام می دهد، این برنامه در ماه مارس و آوریل ۲۰۱۹ توانست نمره ۱۰۰ درصد را از آن خود کند. یکی از معیار های فروش بالای این برنامه، هماهنگی بالای آن با سیستم عامل است.

این برنامه از نظر مراقبت و قابل استفاده بودن نمره ۶/۶ و برای اجرا نمره ۶/۵.۵ را از آن خود کرده است، در حالی که در سال ۲۰۱۵ نمره آن ۶/۰.۵ بود. با توجه به این موضوع، Windows Defender در لیست بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ قرار می گیرد.

Kaspersky Internet Security

کسپراسکای یک نام شناخته شده در دنیای آنتی ویروس ها بوده که سه دسته مختلف از آنتی ویروس ها را ارائه می دهد:

  • آنتی ویروس
  • محافظ اینترنت کسپراسکای
  • ابر محافظتی

در حقیقت این برنامه با آنچه که در گذشته بوده، بسیار متفاوت است. اما همانند مورد یک که اشاره کردیم، مشکلات گذشته را حل کرده و پس از تست روی ۱.۶میلیون نمونه، در هر سه مورد موفق به کسب نمره ۶/۶ شده است.

مطالب مرتبط  امنیت سرور چیست؟ 7 مورد مهم برای تامین امنیت سرورها

قیمت آنتی ویروس کسپرسکی مخصوص دسکتاپ ۷۵ دلار است که با ۲۰ دلار بیشتر محافظ اینترنت و موبایل ها هم قابل خریداری است.

Malwarebytes Premium

نسخه رایگان این برنامه برای ویندوز نیز یکی از برنامه های محبوب کاربران است. اما اگر قصد دارید که کامپیوتر به جای اسکن کردن های دستوری، بطور دایم در حال محافظت باشد، باید نسخه پریمیوم را با قیمت سالانه ۳۹.۹۹ دلار خریداری کنید. تمامی قابلیت های نسخه پریمیوم بطور رایگان و به مدت ۱۴ روز برای آزمایش روی نسخه رایگان به شما عرضه می شود.

Bitdefender Internet Security

بدون هیچ شکی این برنامه در لیست بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ قرار می گیرد چرا که در مراقبت، اجرا و قابل استفاده بودن نمره ۶.۶ را بدست آورده است.

سه نسخه متفاوت از این برنامه که برای ویندوز قابل دریافت بوده، به شرح زیر است:

  • حفاظت کامل: ۶۰ دلار (شامل موبایل هم می شود)
  • حفاظت اینترنتی: ۴۰ دلار
  • آنتی ویروس پلاس: ۳۰ دلار

همچنین می توانید نسخه اندروید و iOS را نیز به طور جداگانه خریداری کنید.

F-Secure SAFE

این برنامه در مراقبت، اجرا و قابل استفاده بودن نمره ۶.۶ را بدست آورده است. با توجه به نمره بدست آمده، باز هم می توان ادعا کرد که این برنامه از Bitdefender و Kaspersky نیز بهتر است.

این برنامه روی یک کامپیوتر استاندارد با پردازنده اینتل i3-6100، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم، فقط ۲۰ درصد از بازدهی سیستم را کاهش می دهد، در حالی که این عدد برای کسپرسکی برابر ۲۸ درصد و برای بیت دیفندر برابر ۱۹ درصد است. این موضوع به معنای کارایی بالای آن برای سیستم های ضعیف است.

مطالب مرتبط  معرفی 10 نرم افزار مفید برای تست سلامت هارد

قیمت این برنامه با توجه به تعداد دستگاه هایی که تحت مراقبت قرار می دهد، متفاوت است. قیمت این آنتی ویروس برای سه دستگاه بطور سالانه ۶۹.۹۹ دلار و برای هفت دستگاه ۱۰۹.۹۹دلار است.

McAfee Internet Security

این برنامه نیز از سری برنامه هایی است که نمی توان به سادگی از نامش گذشت. نمره آن ۶/۶ بوده و خطاهای پایینی دارد. آنتی ویروس مکافی مجموعه ای کامل از ابزارهای آنتی ویروس، مسدود کردن URL، حفاظت از فیشینگ و اسکن آسیب پذیری را ارائه می دهد.

ESET NOD32

این برنامه برای کامپیوترها برنامه سبکی است و در رتبه بالایی قرار دارد. ESET NOD32 شامل سه نسخه مخصوص فایل ها، موارد مربوط به شبکه ها و ابزار بهینه سازی کامپیوتر است که به ترتیب با قیمت ۴۰، ۵۰ و ۶۰ دلار به فروش می رسند.

Norton Security

آنتی ویروس نورتون به علت نمره ۶/۶ و کاهش تنها ۸ درصدی عملکرد سیستم، در لیست بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ قرار می گیرد. با توجه به نسخه های متفاوت و کاربرد،قیمت آن از ۴۰ تا ۱۰۰ دلار متغیر است.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

021-88916789