تصاویر و مشخصات تازه از گلکسی A6s منتشر شد

این گوشی که با نام گلکسی A6s به بازار چین عرضه خواهد شد، همانند مدل‌های دیگر سری A که اخیراً معرفی شده، آرایه‌ی دوربین عمودی خواهد داشت. این دوربین گوشه‌ی سمت چپ و بالای بدنه‌ی پشتی را اشغال می‌کند و یک فلش LED دوگانه جدید نیز زیر آن قرار خواهد گرفت.

با این وجود به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز نتوانسته بهترین مکان برای حسگر اثر انگشت را در بدنه‌ی پشتی گوشی‌های سری A پیدا کند. برای مثال این سنسور در لبه کناری گلکسی A7 جا خوش کرده، در حالی که حسگر اثر انگشت گلکسی A9s به صورت سنسوری مربعی شکل در قسمت میانی این گوشی قرار دارد.

با این وجود برخلاف دیگر گزینه‌های موجود، در بدنه‌ی پشتی گلکسی A6s حسگری بیضی شکل وظیفه احراز هویت بوسیله‌ی اثر نگشت را بر عهده گرفته است.

سامسونگ در موبایل یاد شده همانند گذشته از صفحه نمایش بی کران استفاده کرده اما حاشیه‌هایی همرنگ با فریم آلومینیومی برایش درنظر گرفته شده است.

مطالعه بیشتر : قیمت گلکسی نوت ۹ لو رفت

زیر شنل گلکسی A6s یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ به چشم می‌خورد که با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است. ضمن اینکه موبایل یاد شده به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸٫۱ اوریو بهره می‌برد و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی برای این موبایل را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس شایعات مطرح شده، به احتمال قوی سامسونگ موبایل یاد شده را تاریخ دوم آبان ماه معرفی خواهد کرد و یک ماه پس از آن، این گوشی در چهاررنگ مختلف مشکی، آبی، قرمز و بنفش عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط  AMD  در مقابل  INTEL: بهترین CPU سال 2023 کدام است؟

مطالعه بیشتر : گلکسی اس ۱۰ پلاس از حفره‌ای متفاوت برای دو دوربین سلفی بهره خواهد برد

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : phonearena

021-88916789