بهترین بازی های رایگان

بهترین بازی های رایانه ای رایگان

بازی های رایانه ای می توانند بسیار گران قیمت باشند،امروز ما بهترین بازی های رایگان قابل دانلود را برای شما جمع آوری کرده ایم.

اگر در جستجوی بهترین بازی های رایگان هستید تا بتوانید بعد از یک روز کاری طولانی برای فرار از خستگی ها به آن پناه ببرید جای درستی آمده اید.

همه چیزهای رایگان را دوست دارند مخصوصا وقتی صحبت سر بازی های رایگان رایانه ای باشد.

از این گذشته الان هم بازی های رایگان زیادی برای رایانه های شخصی وجود دارد و برخلاف Xbox و PlayStation که به طور دوره ای بازی های رایگان را در Xbox Games و PlayStation Plus ارائه می دهند.در رایانه های شخصی همیشه بازی های رایگان در ژانرهای خاص خود وجود دارند.

شما می توانید با دانلود اپلیکیشن Epic Games Store هر چند هفته یک بار بازی های برتر را بگیرید.

از بازی های مبارزه ای مثل Fortnite گرفته تا بازی های آنلاین نظیر Yu-Gi-Oh! ،بهترین بازی های رایگان طیف گسترده ای از سبک ها و ژانرها را پوشش می دهد.ما بهترین بازی های رایگان را امتحان کرده ایم و بهترین بازی هایی را که امروز می خواهیم معرفی کنیم را پیدا کرده ایم.

این بازی در ابتدا بعنوان یک افزونه برای بازی Fortnite منتشر شد اما به شکلی منفجر شد که هیچ کسی پیش بینی نمی کرد و به سرعت به یک بازی پر طرفدار در سال ۲۰۱۸ تبدیل شد.

نکته جالب اینجاست که شما می توانید این بازی را در هر سیستم عامل و دستگاهی نظیر PC ، Xbox One ، iOS ، Android یا PS4 اجرا کنید و آن را با دوستانتان بازی کنید.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله آیا بازی های PS5 برای PS4 اجرا می شوند؟ مراجعه کنید.

این بازی یکی از بهترین بازی های رایگان است که با نبرد از بالا به پایین موجودیت خاص خود را تعریف می کند همچنین این بازی بودجه های چند میلیون دلاری را بعنوان جایزه مسابقات برای بازیکنان جدی خود قرار می دهد البته این جوایز خاص بازیکنان خاصی نیست.

این بازی یک نبرد حماسی و همه جانبه بسیار شگفت انگیز است شاید هر باری که این بازی را بارگزاری کنید به شدت تعجب کنید که چگونه یک بازی در این حد شگفت انگیز کاملا رایگان است.البته خرید های درون برنامه ای دارد اما شما هنوز هم می توانید به بزرگترین میدان جنگ در بازی شیرجه بزنید که با همه تجهیزات پیش فرض نیز بسیار جذاب است.

این بازی با بسیاری از بازی های رایگان متفاوت است و اینطور نیست که فقط درباره از بین بردن مردم باشد تا صدای بلند آنها را از طریق هدفون بشنوید.این بازی بیشتر از بازی های چند نفره معمولی وقت شما را می گیرد.

یک شانس به این بازی بدهید بعد ممکن است روی آن قفل شوید.این بازی رایگان به بهترین بازی برای معتادان سابق Diablo

است.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله پلی‌استیشن ۵ چه زمانی عرضه می‌شود مراجعه کنید.

یک قهرمان انتخاب کنید و به نبرد در بازی رایگان seminal از سازندگان Warcraft III mod و  Dota بروید.

این بازی به دلیل شخصیت های منتوع و گوناگون و نقشه های بکر در این چند سال اخیر به یکی از بهترین بازی های چند نفره ی رایگان تبدیل شده است.

قطعا این بازی یک تجربه بازی تهاجمی است اما در عوض یک کار تیمی با تاکتیک های دقیق است.کمی یادگیری در بازی وجود دارد اما کمی بعد از اینکه دکمه ی play را بزنید حسابی سرگرم خواهید شد.

این بازی هم همانند Dote2 بسیاری از بازیکنان سطح بالا را به خود جذب می کند و جوایزی بالغ بر ۱ میلیون دلار ارائه می دهد.

بقیه بازی ها به ترتیب برترین ها :

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

مطالب مرتبط  چگونه با 5 ترفند پاورپوینت بر این نرم افزار مسلط شویم؟ + آموزش پاورپوینت
021-88916789