دکمه ویرایش توییتر

آیا می خواهید توییت خود را ویرایش کنید؟

اگر امیدوار بودید که به زودی بتوانید توییت های خود را ویرایش کنید، باید بگوییم که خبرهای بدی برای شما داریم. جک دورسی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت توییتر اظهار داشته است که “احتمالاً هرگز” این اتفاق نخواهد افتاد.بنابراین اگر چه این کار خیلی بعید به نظر می رسد اما غیرممکن نیست.

تاریخچه مختصری از دکمه ویرایش توییتر:

از زمان راه اندازی توییتر در سال ۲۰۰۶ کاربران خواستار دکمه ویرایش بوده اند.به راحتی میتوان فهمید که علت آن چیست، همه ی ما ممکن است اشتباه کنیم به همان اندازه که تایپ کردن یک متن ساده است قرار دادن عقیده مان به صورت عمومی به همان اندازه می تواند جدی باشد.

در سال ۲۰۱۷ جک دورسی اظهار داشت که توییتر به فکر این است که به کاربران اجازه ی وایرایش توییت هایشان را بدهد، سپس در سال ۲۰۱۹ او گفت که این کار هنوز در دست اقدام است و به جو روگان گفت که این شرکت در تلاش است تا بفهمد چگونه می تواند یک دکمه ویرایش را بدون آسیب زدن به توییتر اضافه کند.

اکنون می توانید ریپلای های توئیتر را مخفی کنید

جک دورسی اجازه ویرایشش توییت ها را نخواهد داد

اکنون بار دیگر دورسی این موضوع را بازگو می کند.در ویدئوی پرسش و پاسخ Wired دورسی درباره امکان افزودن دکمه ویرایش به توییتر صحبت کرد، وی در پاسخ به این سؤال که آیا ما در سال ۲۰۲۰ یک دکمه ویرایش دریافت خواهیم کرد یا خیر ، گفت: “نه”.

وی سپس توضیح می دهد که چرا توییتر هرگز به کاربران اجازه ویرایش توییت های خود را نداده است.او همچنین خطاهای احتمالی اضافه شدن دکمه ویرایش را توضیح می دهد.

مطالب مرتبط  ChatGPT و همه نکاتی که درباره آن باید بدانید!

او با گفتن این جمله نتیجه گیری می کند: “اما ما احتمالاً هرگز این کار را نمی کنیم.” در حالی که “هرگز” یک کلمه قوی است ، استفاده از “احتمالاً” باعث می شود که درهای توییتر باز شود تا در آینده نظر خود را تغییر دهد. از این گذشته ،او یک بار ایده دوبرابر کردن حد کاراکترها از ۱۴۰ به ۲۸۰ را رد کرد.

توییتر امکان محدود کردن ریپلای توییت ها را اضافه کرد

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789