رونمایی سامسونگ از تبلت گلکسی Tab A 8.0 مدل ۲۰۱۹

اوضاع بازار تبلت های اندرویدی در سال ۲۰۱۹ آنقدر نا به سامان است که گوگل تصمیم گرفته عطای معرفی مدل های جدید را به لقایش ببخشد، با این حال سامسونگ هنوز هم قصد واگذاری کامل میدان به آیپد را ندارد و از جدیدترین تبلت خود با عنوان گلکسی Tab A 8.0 مدل ۲۰۱۹ رونمایی کرده که از نظر سخت افزاری با گوشی های اقتصادی قابل قیاس است.

این محصول از نمایشگری ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و پنل TFT بهره می برد اما برخلاف مدلی که اوایل امسال معرفی شد، قادر به پشتیبانی از قلم S Pen نیست.

پردازش داده ها در گلکسی Tab A 8.0 مدل ۲۰۱۹ توسط چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۹ با کلاک ۲.۰ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی صورت می گیرد. ماژول های تصویربرداری اصلی و سلفی هم به ترتیب شامل دو حسگر ۸ و ۲ مگاپیکسلی است اما جزییات چندانی در مورد اپرچر آنها در دست نیست. 

از دیگر ویژگی های گلکسی Tab A 8.0 مدل ۲۰۱۹ باید به اندروید پای، پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۵۱۲ گیگابایت و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد که به گفته سامسونگ برای مدت طولانی شارژ دستگاه را تامین می کند.

وزن تبلت هم ۳۴۵ گرم است که برای گجتی در این ابعاد استاندارد به نظر می رسد. از آنجا که این دستگاه ها بیشتر توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد، سامسونگ به صورت پیش فرض حالت ویژه کودکان را در آن پیاده سازی کرده که محتوای نامناسب را از دسترس آنها دور می سازد.

کمپانی کره ای به خریداران Tab A 8.0 مدل ۲۰۱۹ یک اشتراک ۲ ماهه یوتیوب پریمیوم  و ۳ ماهه اسپاتیفای پریمیوم هدیه می دهد. این شرکت هنوز در مورد تاریخ عرضه یا قیمت نهایی این تبلت حرفی به میان نیاورده است.

www.rasamco,ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : GSMArena

021-88916789