زوتاک از دو کامپیوتر گیمینگ با کارت گرافیک RTX رونمایی کرد

شرکت زوتاک تولیدکننده کامپیوتر و لوازم جانبی گیمینگ، به تازگی از در نمایشگاه CES از دو محصول جدید رونمایی کرده که اندکی با رایانه باریک قبلی این شرکت متفاوت هستند.مِک مینی در رنگ های متنوع عرضه خواهد شد

Mek Mini کامپیوتر کوچک زوتاک است که با ۲۶ سانتیمتر ارتفاع، کیس کوچکی محسوب می شود اما در دل خود یک پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 – 8700 داشته و به کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2070 با حافظه اختصاصی ۸ گیگابایتی مجهز شده است. این محصول همچنین از ماژول رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز برخوردار بوده و برای ذخیره سازی اطلاعات و نصب بازی ها نیز ۲۴۰ گیگابایت حافظه SSD و یک هارد دیسک ۲ ترابایتی  را در اختیار کاربر قرار می دهد.

زوتاک مِک مینی به همراه یک موس گیمینگ و کیبورد مکانیکی و با قیمت ۱۵۰۰ دلار به مشتریان عرضه خواهد شد و در کنار نورپردازی RGB، احتمالاً در رنگ های سبز، قرمز، سفید و کروم نیز قابل سفارش خواهد بود.

محصول دیگر شرکت زوتاک مِک اولترا نام دارد که یک کیس گیمینگ ۵۶ سانتیمتری (ارتفاع) است و امکان سفارش پردازنده های اینتل Core i9 – 7900X یا Core i7 – 8700K برای آن وجود خواهد داشت.

کارت گرافیک به کار رفته در مدل اولترا نیز RTX 2080 Ti با حافظه ۱۱ گیگابایتی بوده که در کنار ۳۲ گیگابایت رم DDR4 فرکانس ۳۲۰۰، توان پردازش تمام بازی های روز دنیا را با تنظیمات سطح بالا خواهد داشت.

مِک اولترا همچنین ۵۰۰ گیگابایت حافظه SSD و ۴ ترابایت حافظه HDD داشته و با یک خنک کننده ۲۴۰ میلیمتری مجهز به رادیاتور و منبع داخلی، ۱۹۰۰ دلار برای خریدار هزینه برمی دارد.

مطالب مرتبط  راهنمای جامع خرید کارت شبکه سرور

مطالعه بیشتر : ایسر از مانیتور گیمینگ ۴۳ اینچی ۴K خود رونمایی کرد

گفتنی است برای علاقه مندان به محصول قبلی زوتاک که یک کیس باریک و کشیده بود، مدل Mek 1 نیز در نظر گرفته شده که با کارت گرافیک های سری RTX و قیمت پایه ۱۸۹۹ دلار از دو ماه آینده عرضه خواهد شد.


مِک اولترا (سمت راست) و مِک مینی (سمت چپ)

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : Toms Hardware

021-88916789