ساعت هوشمند هواوی دستگا‌ه‌های بازی قابل‌حمل را متحول می‌کند

به تازگی مشخص شده که هواوی در حال توسعه‌ی یک طرح عملی است که به کاربران ساعت هوشمند بعدی که توسط این شرکت ساخته خواهد شد اجازه می‌دهد فرمان‌های مورد نظر خود را به جای لمس صفحه یا چرخاندن قاب (شبیه آنچه که قبلا در ساعت هوشمند Gear S3 محصول سامسونگ دیده بودیم)، از طریق کشیدن یا چرخاندن بند ساعت به آن منتقل کنند.

ساعت هوشمند هواوی

نحوه‌ی کار این ساعت جدید بسیار ساده است. ساعت جهت‌های مختلف حرکت، کشش و چرخش را که از طریف بند به آن منتقل شده تشخیص داده و پردازش می‌کند. این ساعت همچنین می‌تواند نحوه‌ی قرار گرفتن خود را اعم از عمودی، افقی یا در یک زاویه‌ی خاص به صورتی دقیق تشخیص دهد. پس از آن، ساعت تمام اطلاعات دریافت شده را ترکیب و پردازش خواهد کرد.

طرحی از ساعت هوشمند جدید هواوی منتشر شده که نشان می‌دهد کاربر این ساعت می‌تواند فرمان‌های مورد نظر خود را از طریق بند ساعت به آن منتقل کند.

ایده‌ی ارائه شده توسط هواوی برای ساعت هوشمند جدید، تصویر یک گجت پوشیدنی با بندی قابل تنظیم را به ما می‌دهد است که ناحیه‌ای با قابلیت دادن فرمان‌های لمسی روی آن تعبیه شده است. هواوی چندین سناریوی متفاوت در مورد کارکردهای جالب توجه این ساعت هوشمند ارائه کرده که با توجه به فناوری این بند جدید قابل اجرا هستند. سناریوهایی که الزاما تنها برای بازی کردن به کار گرفته نمی‌شوند. به عنوان مثال می‌توان با لمس بند، فرمان بزرگنمایی تصاویر را به گجت ارسال یا از بند به عنوان یک صفحه‌کلید مجازی استفاده کرد.

مطالب مرتبط  هیت سینک چیست و چگونه کار می کند؟ - آشنایی با انواع هیتسینک

با این حال باید به این نکته توجه کرد که هواوی هر ماه چندین درخواست ثبت اختراع را در مراجع معتبر ثبت می‌کند و تنها تعداد انگشت شماری از این محصولات به بازار کالاهای دیجیتال راه پیدا کرده‌اند. اگرچه طرح کنترل ساعت هوشمند از طریق بند آن طرحی جذاب و جالب توحه است، اما شاید مانند بسیاری از طرح‌های مفهومی هواوی نتواند به تولید انبوه برسد.

مطالعه بیشتر : تبلت مدیا پد ام ۵ لایت هوآوی معرفی شد

www.rasamco.ir

سخت افزارسازان رسام

منبع:TrustedReviews

021-88916789