عرضه ی رایگان برنامه ی Photoshop Camera

عرضه ی رایگان برنامه ی Photoshop Camera

ادوبی برنامه ی Photoshop Camera را عرضه کرده است که یک برنامه ی دوربین رایگان برای Android و iOS است. این برنامه برخی از جادو های فتوشاپ را به گوشی شما می آورد.این برنامه به شما اجازه می دهد عکس بگیرید آن را ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید و همچنین فیلتر های فانتزی روی عکس های خود اعمال کنید.

Photoshop Camera در نوامبر سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حالت پیش نمایش برای Android و iOS در دسترس است.با این حال ادوبی اکنون Photoshop Camera را به طور رسمی منتشر کرده است، این بدان معناست که هر کسی با یک دستگاه سازگار قادر است این برنامه را به صورت رایگان دانلود کند.

با Photoshop Camera چه کارهایی می توانید بکنید؟

Photoshop Camera همانطور که از اسمش پیداست یک برنامه ی عکاسی است که علاوه بر عکسبرداری به شما این امکان را می دهد که فیلترهای مختلف را روی عکس تان اعمال کنید و خلاقیت های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. ترفندها و فوت و فن های این برنامه باعث می شود در مقایسه با برنامه های مشابه در این زمینه بسیار قدرتمندتر به نظر برسد.

در این برنامه از هوش مصنوعی Adobe’s Sensei استفاده شده است که به آن اجازه می دهد که چیزهایی که در عکس وجود دارد را تشخیص دهد و یا توصیه هایی در مورد استفاده از نوع فیلتر و یا ارائه خودکار جلوه های ویژه برای برجسته کردن عکس ها ارائه می دهد.

کانال تلگرام رسام

مطالب مرتبط  هیت سینک چیست و چگونه کار می کند؟ - آشنایی با انواع هیتسینک

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789