موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک هِلو معرفی شد

درست شش ماه بعد از عرضه موبایل گیمینگ بلک شارک، شیائومی حالا از مدل جدید و ارتقایافته ای به نام Black Shark Helo رونمایی کرده که بروزرسانی های مهمی با خود به ارمغان می آورد.در حالی که هسته طراحی دستگاه تفاوتی با مدل پیشین ندارد، بلک شارک هلو می تواند گزینه ای دلچسب تر برای علاقه مندان به بازی های ویدیویی باشد.

این اسمارت فون جدید از نمایشگر ۶ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس (۲۱۶۰x1080p) بهره مند شده و یک جفت اسپیکر استریو نیز در لبه فریم آن به چشم می خورد. علاوه بر این، کمپانی چینی مقداری از حاشیه های بالایی و پایینی مدل پیشین کاسته و دکمه فیزیکی هوم را نیز کنار گذاشته است.

با نگاهی به پنل پشتی، شیائومی طراحی یکپارچه تر و جلاخورده تر را به لبه ها و برآمدگی های پیشین ترجیح داده. بخش اعظمی از این پنل حالا از شیشه تشکیل شده اما فریم آلومینیومی هم در طرفین شکلی اندک خمیده به خود گرفته که احتمالاً با هدف ارگونومی بهتر بوده است. دوربین دستگاه حالا نه تنها از دو سنسور جدید ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد، بلکه فلاش LED نیز در بخش بالایی آن قرار گرفته. اندکی آن طرف تر نیز اسکنر اثر انگشت به چشم می خورد که از پنل جلویی، به پنل پشتی منتقل شده است.

درست مثل اکثر پرچمداران سال ۲۰۱۸، بلک شارک هلو همراه با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ از راه می رسد. علاوه بر این، مشتریان می توانند منتظر مدل های دیگری با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و نیز مدلی به نام Sports Edition با ۱۰ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشند.

اسمارت فون گیمینگ شیائومی یکبار دیگر از سیستم خنک کننده مایع با دو لوله بهره مند شده که پرفورمنس را به هنگام اجرای بازی های سنگین باثبات نگه می دارد. ضمناً اسلایدری در یک طرف دستگاه تعبیه شده که حالت Shark Space را فعال سازی می کند؛ حالتی که در آن تمام مصارف پس زمینه محدود می شوند تا بیشترین پرفورمنس به دست آید.

مطالعه بیشتر : بهترین لب تاپ گیمینگ موجود در بازار

در نهایت پکیج بلک شارک هلو با باتری بزرگ تر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و رابط کاربری MIUI 10 که به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب خواهد بود کامل می شود. بلک شارک هلو هم اکنون به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شده اما بزودی راه خود را به دیگر بازارهای جهان باز خواهد کرد. مدل پایه این موبایل با ۶ گیگابایت حافظه رم  در چین ۴۶۱ دلار قیمت دارد و مدل میانی با ۸ گیگابایت حافظه رم ۵۰۴ دلار. گران قیمت ترین مدل دستگاه هم ۶۰۵ دلار روی دستتان هزینه خواهد گذاشت که البته تا ۱۲ دسامبر عرضه نخواهد شد.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : phonearena

021-88916789