نوبیا آلفا معرفی شد؛ یک ساعت هوشمند انعطاف پذیر!

نوبیا آلفا از راه رسید. این محصول یک ساعت هوشمند انعطاف پذیر است که از طراحی جذابی بهره می برد و دارای ۱ گیگابایت رم است.

گوشی های انعطاف پذیر در گذشته نه چندان دور معرفی شدند. علاوه بر سامسونگ، هواوی نیز از گوشی هوشمند منعطف خود رونمایی کرده است. حال شاهد رونمایی از ساعت هوشمند انعطاف پذیر توسط زیر مجموعه ZTE، نوبیا هستیم.

نوبیا آلفا یک ساعت هوشمند منعطف بوده که از صفحه نمایش ۴٫۰ اینچی OLED انعطاف پذیر بهره می برد. در توسعه این محصول، نوبیا با Visionox همکاری داشته است. از آن جا که با یک ساعت هوشمند روبه‌رو هستیم، نوبیا برای آن یک صفحه نمایش باریک با نسبت تصویر ۳۶:۹ در نظر گرفته است.

قدرت نوبیا آلفا را چیپست اسنپدراگون ویر ۲۱۰۰ تامین می کند. این ساعت هوشمند به ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این ساعت هوشمند جذاب دارای سیستم عامل انحصاری بوده و از ژست های حرکتی پشتیبانی می کند.

در این محصول از یک باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده که بر اساس اعلام شرکت نوبیا، ۱ تا ۲ روز شارژدهی دارد. این ساعت هوشمند در نسخه eSIM به عنوان یک گوشی هوشمند نیز قابل استفاده است. این نمونه از شبکه ارتباطی ۴G LTE بهره می برد.

مطالعه بیشتر : ماتریکس پاورواچ ۲ معرفی شد

نوبیا برای این ساعت هوشمند انعطاف پذیر یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته که کاربر می تواند با استفاده از آن، تماس تصویری برقرار کند و یا عکس بگیرد. نوبیا برای ساخت این محصول از فولاد ضد زنگ استفاده کرده است.

مطالب مرتبط  راهنمای جامع خرید کارت شبکه سرور

صفحه نمایش این ساعت هوشمند دارای یک پوشش مخصوص بوده و نسخه طلایی رنگ آن نیز دارای روکش طلای ۱۸ عیار است. این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم است.

نسخه بلوتوث نوبیا آلفا از ماه آوریل و با قیمت ۴۵۰ یورو به بازار عرضه می شود. این نسخه تنها با رنگ مشکی به فروش می رسد. مدل eSIM این ساعت هوشمند برای نسخه های مشکی و طلایی رنگ به ترتیب با قیمت ۵۵۰ و ۶۵۰ یورو در اختیار خریداران قرار می گیرد.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : gsmarena

021-88916789