بهترین برنامه های کنترل تلویزیون

بهترین برنامه های کنترل تلویزیون برای اندروید و آیفون

در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه های کنترل تلویزیون برای اندروید و آیفون را به شما معرفی کنیم، تا زمانی که می خواهید تلویزیون خود را از راه دور با گوشی کنترل کنید از آن استفاده کنید.

آیا می دانستید که می توانید تلویزیون خود را به راحتی با گوشی هوشمندتان کنترل کنید؟ برای این کار تنها لازم است یکی از برنامه های کنترل از راه دور را برای دستگاه اندروید یا آیفونتان دانلود کنید.

البته برنامه های کنترل تلویزیون لزوما با همه ی تلویزیون ها کار نمی کند، با این حال اگر بهترین های برنامه کنترل تلویزیون را انتخاب کنید احتمالا قادر خواهید بود که تلویزیون و دستگاه های هوشمند خانه را کنترل کنید.در ادامه با لیستی از بهترین برنامه های کنترل تلویزیون آشنا می شوید.

برنامه کنترل تلویزیون Android TV Remote Control

بهترین برنامه های کنترل تلویزیونAndroid TV Remote Control

برنامه Android TV Remote Control یک محصول رسمی از شرکت گوگل است. می توانید از آن برای کنترل هر دستگاه تلویزیون اندروید که در همان شبکه Wi-Fi تلفن هوشمند شما باشد استفاده کنید.

اگر دستگاه تلویزیون شما به شبکه وای فای متصل نمی شود می توانید با بلوتوث به آن متصل شوید.

برنامه کنترل تلویزیون Universal Remote For RCA

بهترین برنامه های کنترل تلویزیون Universal Remote For RCA

اگر یک برنامه کنترل از راه دور تلویزیون بخواهید که بتواند چندین دستگاه را مدیریت کند ، شما به یک برنامه کنترل از راه دور جهانی نیاز دارید.

در این صورت ، باید Universal Remote For RCA را بررسی کنید. که با تلویزیون ، دستگاه پخش DVD ، دستگاه پخش Blu-Ray و چندین دستگاه پخش دیگر کار می کند.البته اطلاع داشته باشید که ممکن است پروسه ی نصب و راه اندازی آن کمی زمانبر باشد.

مطالب مرتبط  معرفی 10 نرم افزار مفید برای تست سلامت هارد

برنامه های کنترل تلویزیون AnyMote Smart IR Remote

بهترین برنامه های کنترل تلویزیون AnyMote Smart IR Remote

اگر دستگاه  شما دارای بلستر مادون قرمز باشد ، این بهترین برنامه کنترل از راه دور تلویزیون موجود برای اندروید است.این برنامه برای مبتدی ها بسیار خوب است زیرا می توانید به راحتی جابجایی،ضربه زدن و اشاره های عملکرد ها را نشان دهد.

این برنامه همچنین از ماکرو نیز پشتیبانی می کند. با یک ضربه می توانید نور خود را کم کنید ، تلویزیون خود را روی کانال ورودی مناسب تنظیم کنید و صدای فراگیر خود را فعال کنید. این ویژگی برای یک دیدن یک فیلم در شب یا یک بازی مهم ورزشی بسیار مناسب است.

علاوه بر این از ویجت ها نیز پشتیبانی می کند و کارهایی خودکاری مثل قطع کردن ویدئو هنگام زنگ خوردن گوشی و غیره را نیز انجام می دهد.

برنامه های کنترل تلویزیون SURE Universal Smart TV Remote

بهترین برنامه های کنترل تلویزیون SURE Universal Smart TV Remote

Sure Universal Smart TV Remote یک برنامه کنترل تلویزیون از راه دور عالی است که برای بسیاری از تلویزیون‌ها از برندهای مختلف کارایی دارد. این برنامه مانند Anymote، از دستگاه‌هایی با IR blaster نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه براین، یک نکته مثبت دیگر یعنی پشتیبانی از DLNA و اینترنت برای نمایش عکس و فیلم را نیز دارد. حتی پشتیبانی از Amazon Alexa نیز در این نرم افزار قرار گرفته است.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله سیستم تشخیص چهره چگونه کار می‌کند؟ مراجعه کنید.

برنامه کنترل تلویزیون Twinone Universal TV Remote

بهترین برنامه های کنترل تلویزیون Twinone Universal TV Remote

Twinone Universal Remote  از بهترین برنامه‌های رایگان برای کنترل از راه دور تلویزیون است. این نرم افزار یک طراحی ساده دارد و پس از تنظیم آن نباید مشکلی در استفاده از آن داشته باشید. همچنین برای بیشتر تلویزیون‌ها و دستگاه‌ها قابل استفاده است.

مطالب مرتبط  چگونه با کاهش مصرف رم گوگل کروم سرعت سیستم را افزایش دهیم؟

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789