پلی لیست جدید spotify برای حیوانات خانگی

امکان ایجاد پلی لیست برای حیوانات خانگی به Spotify اضافه شد

Spotify قصد دارد به شما در ایجاد پلی لیست برای حیوانات خانگی تان کمک کند،درست است که ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد با این حال اکثریت ما حداقل یک حیوان خانگی داریم پس بهتر است در این مطلب جالب با ما همراه باشید.

Spotify قصد دارد پلی لیستی برای حیوان خانگی شما تهیه کند

به گفته ی Spotify 71 درصد از صاحبان حیوانات خانگی برای حیوانات خود آهنگ پخش می کنند و ۸۰ درصد آنها حیوانات خانگی خود را مانند آهنگ ها باور دارند.این نتیجه مبتنی بر نظرسنجی ۵۰۰۰ نفر که موسیقی گوش می دهند و دارای حیوان خانگی هستند در ایالات متحده ، انگلیس ، استرالیا ، اسپانیا و ایتالیا به دست آمده است.

پس از کشف اینکه بیشتر حیوانات خانگی اهلی هستند مجموعه Spotify تصمیم به ایجاد پلی لیستی برای حیوانات خانگی کرد که حیوانات خانگی و صاحبان آنها با استفاده از یک الگوریتم خاص تجربه ی منحصربفردی را از گوش دادن موزیک را کسب کنند و با هم از گوش کردن به موسیقی لذت ببرند.

نحوه ساخت پلی لیست برای حیوان خانگی تان

  • میکروسایت Spotify for Pets را باز کنید و وارد حساب Spotify خود شوید.
  • حیوان خانگی خود را انتخاب کنید (فقط سگ ، گربه ، همستر ، پرنده و سوسمار در دسترس هستند).
  • از اسلایدر برای نشان دادن شخصیت حیوان خانگی خود استفاده کنید (از آرام تا پر انرژی)
  • از اسلایدر برای نشان دادن شخصیت حیوان خانگی خود استفاده کنید (از خجالتی تا خودمانی)
  • از اسلایدر برای نشان دادن شخصیت حیوان خانگی خود استفاده کنید (از بی تفاوت تا کنجکاو)
  • نام حیوان خانگی خود را وارد کنید و عکسی از حیوان خانگی خود (اختیاری) بارگذاری کنید.
  • Spotify شخصیت حیوان خانگی شما را با سلیقه شما همگام می کند تا یک لیست پخش ایجاد کند.
مطالب مرتبط  Port Security چیست و چگونه ایمنی شبکه سازمان ها را تامین می کند؟

در نهایت به شما کارتی ارائه می شود که مجموعه ای از هنرمندان موجود در لیست پخش را نشان می دهد. می توانید برای باز کردن Spotify ، روی “گوش دادن اکنون” کلیک کنید ، یا “لیستی که برای بهترین دوست خود ایجاد کرده اید” با دیگران از طریق فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

Spotify News  در ژانویه ۲۰۲۰ در توییتی گفت ” آیا می دانید ۶۹ درصد از صاحبان حیوانات خانگی با حیوانات خود آواز می خوانند؟ تعجبی ندارد این آمار خوب است.”

پلی لیست های Spotify برای حیوانات خانگی طبق یک الگوریتم خاص و بر اساس عادت ها و علاقمندی های صاحبان حیوانات و ویژگی های حیوانات ایجاد می شود.Spotify اذعان می کند که “موسیقی برای حیوانات خانگی یک علم نیست “اما به ما اطمینان می دهد که آنها “با متخصصان صنعت حیوانات خانگی مشورت کرده اند”.

اگر نمی دانید که چرا Spotify برای ماهی های طلایی،رطیل ها و مارها امکان ایجاد پلی لیست را قرار نداده است! طبق گفته ی Spotify به این دلیل است که آنها گوش ندارند ولی در مورد خرگوش و اسب هیچ بهانه ای ندارد.

مطالعه بیشتر : اکنون می توانید پادکست ها را نیز به لیست پخش Spotify اضافه کنید

واکنش حیوان خانگی شما به لیست پخش Spotify

لیست های پخش موسیقی برای حیوانات خانگی فقط سرگرم کننده هستند و نباید خیلی جدی گرفته شود. با این وجود جالب است که توجه کنید که حیوان خانگی شما نسبت به انتخاب موسیقی Spotify برای آنها چه واکنش نشان می دهد.

کانال تلگرام رسام

مطالب مرتبط  خرید ذخیره ساز SAN :  بررسی انواع SAN Storage

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789