درباره رسام

ارتباطات و انتقال اطلاعات مهمترین عامل پیشرفت کاری هر سازمان و باعث افزایش سطح معلومات در جهان است.روزانه پیشرفت­ های زیادی در سطوح مختلف علمی در دنیا بوجود می­ آید و در کمترین زمان ممکن در کل دنیا منتشر می­ شود.امروزه نیاز به فناوری ارتباطات و انتقال اطلاعات بیش از پیش حس می­ شود. در این میان صنعت IT، سخت­ افزار و نرم­ افزارهای کامپیوتری به عنوان عامل اصلی در انتقال اطلاعات است. که متناسب با نیاز جامعه­ ی رو به رشد پیشرفت می­ کند و سعی دارد جوابگوی تمام نیازهای ارتباطی در جامعه باشد. س بهره­ گیری از این ابزار که متناسب با علم و تجهیزات به روز باشد جزو یکی از ملزومات مهم و کلیدی هر موسسه و سازمان است.

جهت دریافت فایل کامل رزومه اینجا کلیک کنید.

فناوری اطلاعات در پیوند بین فعالیت­ های مختلف یک سازمان با سازمان­ ها و نهادهای مرتبط و نیز فعالیت­ های درونی آن سازمانی نقش اساسی دارد.

استفاده از فناوری اطلاعات در دنیای امروزی ضامن بقا و تداوم فعالیت­ های یک سازمان است که بدون بهره­ مندی از آن نه تنها امکان استفاده از روش­ های نوین در سازمان فراهم نمی­ شود، بلکه امکان رقابت با سازمان­ های دیگر نیز از میان خواهد رفت.

با توجه به حرکت سریع و رو به جلوی صنعت IT در جهان و همچنین تنوع بسیار زیاد سخت­ افزار و نرم­ افزار در این صنعت، بدیهی است .داشتن اطلاعات روز در این بخش جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان الزامی است.

لذا وجود شرکتی که سیاستش مبتنی بر آگاهی کامل بر بازار و تکنولوژی روز باشد تا بتواند بهترین و اقتصادی­ ترین سرویس را به مشتریان خود ارائه دهد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرکت مهندسی سخت­ افزارسازان رسام با داشتن چنین چشم­ اندازی سیاست­ های خود را پایه­ ریزی کرده و تاکنون در اجرای آن کوشا بوده است. همچنین با بهره­ گیری از کارشناسان و دانش­ آموختگان مجرب، فعالیت خود را آغاز و تاکنون ادامه داده است.

 جهت دریافت فایل کامل رزومه اینجا کلیک کنید.

ماموریت

کار ما ارائه بروزترین تجهیزات فناوری اطلاعات در سریعترین زمان و کمترین هزینه ممکن با بهترین پشتیبانی و همچنین ارائه بهترین راهکارها جهت گردش و امنیت بالای اطلاعات در سازمان هاست و در این مسیر همواره تلاش کرده از بهترین نیروی انسانی و متخصص بهره بگیرد.

چشم انداز ها

رسام در ۱۰ سال آینده در زمره ده شرکت برتر ایران در تامین تجهیزات فناوری اطلاعات خواهد بود و با تجهیز زیرساخت سازمانها و شرکت ها به آخرین فناوری های روز، در هوشمند سازی هر چه بیشتر امور یکی از قطب های اصلی و تاثیرگذار بازار فناوری اطلاعات ایران خواهد بود.

ارزش ها

  • مشتری مداری و ارتقای سطح رضایت مشتریان
  • ایجاد بهترین فضای کاری و تلاش برای ارتقای سطح رضایت شغلی و زندگی کارکنان
  • آموزش و ارتقا سطح اطلاعات فنی و تجاری کارکنان در جهت افزایش بهره وری و رضایت مشتریان
021-88916789