تحقق مسئولیت اجتماعی

گامی جدید در تحقق مسئولیت اجتماعی رسام

همکاری رسام و انجمن حمایت از کودکان کار در جهت تحقق مسئولیت اجتماعی

شرکت سخت افزارسازان رسام در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود در قبال کودکان کار فعالیت های بسیاری را انجام میدهد. اکنون درپی حصول توافقاتی مابین شرکت رسام و انجمن حمایت از کودکان کار، بخشی از سود فاکتورهای خرید شما عزیزان از مجموعه رسام به تامین هزینه تحصیل کودکان کار اختصاص می یابد.

شما مشتریان گرامی با هر خرید از شرکت سخت افزارسازان رسام در این امر خیر سهیم هستید؛ اما اگر تمایل به همکاری بیشتر در زمینه مرتفع کردن نیازهای کودکان کار را دارید، می توانید به سایت انجمن حمایت از کودکان کار به آدرس www.apcl.org.ir مراجعه کنید.

انجمن حمایت از کودکان کار در ایران

فقر علت اصلی اجبار و استفاده از کودکان در مشاغل مختلف است. متأسفانه، کار کودکان باعث عدم دریافت آموزش و تحصیل آن ها برای شکست چرخه فقر می شود. کودکان کار به طور معمول ساعت های طولانی در کارخانه ها، خدمات نظافت و مستخدمی یا کار اجباری و.. مشغولند. فقر خانواده و شرایط اجتماعی نامناسب دو دلیل عمده برای کار کودکان در جوامعی ست که در رسیدگی به مسئولیت اجتماعی و انسانی شان در این زمینه کوتاهی می کنند.

حمایت از حقوق کودکان به ویژه کودکان محروم و کودکانی که در معرض آسیب های ناشی از بحران‌ ها، نابسامانی ها و حوادث طبیعی هستند، یک وظیفه ی انسانی و مسئولیت اجتماعی برعهده ی یکایک افراد، سازمان ها و نهادهاست.

انجمن حمایت از کودکان کار به عنوان نهادی مردمی، غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی با شماره‌ی ثبت ۱۴۶۰۷ و مجوز رسمی از وزارت کشور از سال ۱۳۸۱ تاکنون به فعالیت پرداخته است. این انجمن همواره حمایت خود را به جهت تحقق مسئولیت اجتماعی در قالب فعالیت های حمایتی و آموزشی از کودکان کار، کودکان آسیب ‌دیده و در معرض آسیب، به انجام رسانده است.

مطالب مرتبط  طرح مسئولیت اجتماعی رسام در سال 1402

به رسمیت شناختن هویت انسانی کودکان و خدمت رسانی بدون تبعیض، اساس کار انجمن حمایت از کودکان کار است. انجمن حمایت از کودکان کار، کودکان را قادر می‌ سازد تا حقوقشان را بدانند و در جهت رفاه خود تلاش کنند.

از عمده فعالیت هایی این انجمن می توان به:

ارائه خدمات آموزشی برای کودکان کار

حمایت از قوانین کار کودکان و اجرای آنها

ارتقای مسئولیت اجتماعی برای جوامع، دولت ها، مشاغل و… اشاره کرد.

طرح مسئولیت اجتماعی سال ۱۴۰۱

 طرح مسئولیت اجتماعی سال ۱۴۰۲

4 دیدگاه دربارهٔ «گامی جدید در تحقق مسئولیت اجتماعی رسام»

  1. بازتاب: رونمایی از لوگوی جدید رسام - سخت افزار سازان رسام

  2. بازتاب: خوشحالی حق همه کودکان است - سخت افزار سازان رسام

  3. بازتاب: مسئولیت اجتماعی

  4. بازتاب: نوروز 1401 - سخت افزار سازان رسام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789