نحوه به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش تلفن همراه با اسکایپ

از ژوئن سال ۲۰۱۹ ، اسکایپ به شما این اجازه را می دهد که صفحه نمایش تلفن همراه خود را به اشتراک بگذارید.این ویژگی در دسکتاپ محبوبیت زیادی داشت بطوریکه باعث شد مایکروسافت نیز اشتراک گذاری صفحه تلفن همراه  را از طریق اپلیکیشن اسکایپ برای Android و iOS نیز اضافه کند.در این مقاله قصد داریم نحوه انجام این کار را برای شما شرح دهیم.

مایکروسافت مدت زیادی است که این امکان را دارد که به شما اجازه دهد صفحه نمایش خود را برای مدت طولانی در اسکایپ در دسکتاپ به اشتراک بگذارید.این کار باعث می شود  تا کاربران اسکایپ در ویندوز ، مک و لینوکس بتوانند در یک تماس ویدیویی ، صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.با این حال اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی در سال ۲۰۱۹ به اپلیکیشن اسکایپ برای موبایل نیز اضافه شد.

چگونه صفحه اسکایپ را در Android و iOS به اشتراک بگذاریم

به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش خود در تلفن همراه با استفاده از اسکایپ بسیار ساده است.وقتی در تماس اسکایپ هستید ، چه در Android و iOS ، فقط روی سه نقطه یا بیشتر ضربه بزنید سپس دکمه اشتراک گذاری صفحه را انتخاب کنید.

چگونه صفحه اسکایپ را در Android و iOS به اشتراک بگذاریم

در Android ، اینگونه است. با این حال ، در iOS ، یک پنجره تأیید مشاهده خواهید کرد که در آنجا باید اسکایپ را انتخاب کرده و سپس شروع پخش را شروع کنید. برای متوقف کردن اشتراک گذاری صفحه نمایش در سیستم عامل موبایل ، کافی است دوباره دکمه اشتراک گذاری صفحه را انتخاب کنید.

شما ممکن است برای اشتراک گذاری صفحه نمایشتان دلایل مختلفی داشته باشید از جمله دلایل شخصی یا کاری، شاید بخواهید به صورت آنلاین با دوستان خود خرید کنید ، یا در حال حرکت با همکاران خود کاری را انجام دهید. در هر صورت ، به اشتراک گذاری صفحه می تواند کمک کند.

مطالب مرتبط  Port Security چیست و چگونه ایمنی شبکه سازمان ها را تامین می کند؟

اشتراک گذاری صفحه نمایش در Android 6.0 و بالاتر و iOS 12 و بالاتر پشتیبانی می شود. با این حال ، برخی از دستگاه های قدیمی iOS از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند. در هر صورت ، باید مطمئن شوید که آخرین نسخه اسکایپ را در دستگاه خود نصب کرده اید.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله بهترین ارائه دهنده های فضای ذخیره سازی ابری رایگان مراجعه کنید.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

021-88916789