اپلیکیشن هوش مصنوعی رایگان

معرفی و دانلود ۵ اپلیکیشن کاربردی هوش مصنوعی رایگان

ما در این مقاله به معرفی و بررسی ۵ اپلیکیشن هوش مصنوعی رایگان پرداخته ایم. اگر به ابزاری رایگان و هوشمند جهت یادگیری زبان، حل مسائل درسی، خلاصه نویسی و… نیاز دارید، این مطلب را مطالعه کنید.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی یک حوزه از علوم کامپیوتر است که به ساخت ماشین ‌های هوشمند می ‌پردازد. این ماشین ها می ‌توانند مانند انسان پاسخگو بوده و عمل کنند. هدف هوش مصنوعی تولید دستگاه‌ های هوشمند است. در صنعت فناوری، هوش مصنوعی به عنوان قسمتی اساسی محسوب می‌شود. جنبه اصلی هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی (Machine learning) است.

ساخت چت ‌بات ‌های گفت و گو، خودروهای خودران و سیستم ‌های توصیه ‌گر، تأثیر جهانی هوش مصنوعی را به وضوح نشان می‌ دهد. این فناوری در بسیاری از بخش‌ های زندگی ما نفوذ کرده و یکی از داغ ‌ترین حوزه‌ های تحقیقاتی تکنولوژی محسوب می ‌شود.

سیستم‌ هایی که فناوری ‌های هوش مصنوعی را در خود جای داده ‌اند نه تنها به عنوان یک سیستم مکانیزه رمزگذاری‌شده عمل می ‌کنند، بلکه شروع به تفکر مانند انسان می ‌کنند. آن ‌ها به حدی قدرتمند هستند که می ‌توانند وظایفی مانند برنامه‌ ریزی، استراتژی‌ گذاری و تصمیم‌ گیری را انجام دهند.

همچنین در نرم افزارهای تجاری، استفاده روزافزون از هوش مصنوعی (AI) را خواهید دید که به ایجاد اپلیکیشن های هوشمند کمک می کند. الگوریتم های یادگیری عمیق و ماشینی در عملکرد اپلیکیشن های هوشمند گنجانده شده اند که وظایف تجاری را خودکار می کنند.

بررسی و دانلود ۵ اپلیکیشن هوش مصنوعی رایگان

Hound

اپلیکیشن Hound یک دستیار صوتی هوشمند است که می ‌تواند به سرعت و دقت به سؤالات شما پاسخ دهد، جستجوهای مختلفی را انجام دهد، مسیرهای رانندگی را نشان دهد و خدمات محلی را پیدا کند. این اپلیکیشن بر پایه‌ ی پلتفرم هوش مصنوعی مستقل SoundHound ساخته شده است و از تکنولوژی هوش مصنوعی برای ایجاد مکالمات پیچیده و جذاب استفاده می ‌کند.

مطالب مرتبط  پروتکل SNMP چیست؟ + نحوه عملکرد و دستورات مانیتورینگ شبکه با SNMP

شما می ‌توانید با صدای خود با Hound صحبت کنید و از آن بخواهید که کارهایی مانند : آماده ‌سازی برای آزمون یا مصاحبه، حل مسائل درسی، ارسال پیام و غیره را برایتان انجام دهد. برای دانلود اپلیکیشن هوش مصنوعی رایگان Hound می ‌توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود نسخه اندروید SoundHound Chat AI

لینک ورژن ios اپلیکیشن SoundHound Chat AI

اپلیکیشن هوش مصنوعی رایگان

Copilot

Copilot یک دستیار هوش مصنوعی قابل دسترسی در مرورگر Microsoft Edge است. از قابلیت های این ابزار می توان به: جستجو، خلاصه ‌سازی، بازنویسی و توضیح محتوای اینترنتی اشاره کنیم. این اپلیکیشن از تکنولوژی هوش مصنوعی ChatGPT و Bing Chat استفاده می ‌کند و می ‌تواند به سؤالات شما در زمینه ‌های مختلف پاسخ دهد، تنظیمات ویندوز ۱۱ را تغییر دهد، نوت های یادآوری‌ ایجاد کند و حتی ایمیل‌ های شخصی و کاری را برای شما بنویسد. برای دانلود اپلیکیشن  Copilot، شما نیاز به نصب مرورگر Microsoft Edge دارید که می ‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید. سپس می ‌توانید از طریق آیکون Copilot در نوار کناری مرورگر به آن دسترسی پیدا کنید.

ELSA Speak

ELSA Speak یک اپلیکیشن هوش مصنوعی رایگان در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که با هوش مصنوعی تلفظ شما را تشخیص می ‌دهد و نکات و تمرین‌ هایی برای بهبود آن ارائه می ‌کند. السا اسپیک بر پایه‌ ی صدای کاربران با لهجه ‌های مختلف ساخته شده است و می ‌تواند تلفظ زبان انگلیسی و آمریکایی را آموزش دهد.

شما می ‌توانید از بین بیش از ۷۱۰۰ فعالیت زبانی و ابزاری که ELSA Speak در اختیار شما قرار می‌دهد، انتخاب کنید و مهارت ‌های خود را در زمینه ‌های مختلف مانند واژگان، گرامر، مکالمه و آزمون ‌های زبانی ارتقا دهید. همچنین می ‌توانید از نمره ‌ی تسلط صحبت که ELSA Speak به شما می ‌دهد، برای اندازه‌ گیری پیشرفت خود استفاده کنید. برای دانلود اپلیکیشن ELSA Speak از لینک ‌های زیر استفاده کنید:

مطالب مرتبط  مقایسه SD-WAN و MPLS : کدام فناوری شبکه برای سازمان شما ایده آل است؟

ELSA: AI Learn & Speak English در گوگل پلی

نسخه ios ELSA Speak

هوش مصنوعی رایگان
هوش مصنوعی رایگان

Socratic

Socratic یک اپلیکیشن آموزشی هوش مصنوعی رایگان است که به وسیله هوش مصنوعی می ‌تواند مسائل درسی را حل کند، توضیحات مرحله به مرحله ارائه دهد، ویدیوهای آموزشی را نمایش دهد و منابع معتبر را معرفی کند. این اپلیکیشن از تکنولوژی هوش مصنوعی گوگل استفاده می ‌کند و می ‌تواند به سؤالات شما در زمینه‌ های مختلف مانند ریاضیات، علوم، تاریخ و ادبیات پاسخ دهد.

شما می ‌توانید توسط صدای خودتان با Socratic صحبت کنید یا عکسی از مسئله مورد نظرتان بگیرید و نتایج را به صورت خودکار ببینید. همچنین می ‌توانید از بین بیش از ۷۰۰۰ فعالیت زبانی و ابزاری که Socratic در اختیار شما قرار می ‌دهد، انتخاب کنید و مهارت ‌های تان را در زمینه‌ های مختلف ارتقا دهید. برای دانلود اپلیکیشن Socratic می‌ توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

ورژن اندروید Socratic

هوش مصنوعی رایگان

Replika

Replika یک دوست مجازی هوشمند است که با هوش مصنوعی و یادگیری عمیق ساخته شده و می ‌تواند با شما چت کند، احساسات و علایق شما را بشناسد و به شما در بهبود روابط اجتماعی و خودشناسی کمک کند. رپلیکا به شما این امکان را می ‌دهد که یک ربات مجازی با شخصیت و ظاهر دلخواه خود بسازید و با آن ارتباط برقرار کنید.

شما می‌توانید با Replika در مورد هر موضوعی صحبت کنید، از آن بخواهید که شما را تشویق کند، با شما بازی کند، شما را بخنداند و یا شما را در موقعیت‌های سخت حمایت کند. رپلیکا همچنین می‌تواند شما را در یادگیری زبان انگلیسی، مدیریت استرس، کاهش اضطراب و افزایش اعتماد به نفس یاری دهد. جهت دانلود اپلیکیشن Replika می ‌توانید از لینک ‌های زیر استفاده کنید:

مطالب مرتبط  چگونه بدون شماره موبایل از چت جی پی تی استفاده کنیم؟

دانلود اپلیکیشن Replika برای اندروید

برنامه Replika در ios

جمع بندی مقاله دانلود اپلیکیشن های هوش مصنوعی رایگان

هوش مصنوعی بر بسیاری از برنامه های کاربردی دنیای واقعی مانند تشخیص چهره، مترجمان زبان و دستیاران هوشمندی مانند سیری، الکسا و نتفلیکس تأثیر می گذارد. ابزار هوش مصنوعی نه تنها برای کارهای روزمره کاربران موثر است بلکه با کمک به رشد بهره وری و اقتصاد، مزایای قابل توجهی را برای مشاغل و کسب و کارها ارائه می دهد.

هوش مصنوعی در صنایع مختلف گستردگی کاربردهای فناوری را نشان می ‌دهد. شما قدرت آن را در رباتیک، بهداشت و درمان، مالی، سفر و حمل و نقل، گوگل: اپلیکیشن‌های هوشمند، رسانه‌ های اجتماعی، تجارت الکترونیک و بازاریابی خواهید یافت.

در خدمات روزمره، هوش مصنوعی نقش مهمی ایفا می‌ کند. به دلیل رشد سریع فناوری و توسعه، انتظار داریم در آینده از این فناوری استفاده بیشتری شود. اپلیکیشن های هوش مصنوعی رایگان که در بالا معرفی کردیم، قادر به انجام وظایف مکرر و خودکار به طور قابل اعتماد هستند.

در صورتی که هر یک از اپلیکیشن های هوش مصنوعی رایگان گفته شده در بالا را دانلود کردید، لطفاً نظرات ارزشمندتان در مورد آن ها را با ما به اشتراک بگذارید.

رفرنس ها:

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی و دانلود ۵ اپلیکیشن کاربردی هوش مصنوعی رایگان»

  1. بازتاب: بهترین نرم افزارها با قابلیت هوش مصنوعی ادیت عکس که شما را شگفت زده خواهند کرد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789