بهترین سایت های دانلود رایگان آهنگ

۷ مورد از بهترین سایت های دانلود رایگان آهنگ

در این مقاله قصد داریم تعدادی سایت های دانلود رایگان آهنگ به شما معرفی کنیم که بتوانید به صورت قانونی فایل های آهنگ ها را دانلود کنید.

سرویس های پخش آهنگ آنلاین هیچ وقت بدون مشکل نبوده اند و بزرگترین مشکل آن هم عدم مالکیت آهنگ هاست.اگر از اسپاتیفای استفاده کرده باشید می دانید که شما موسیقی خاصی ندارید فقط در این برنامه به شما مجوز داده می شود که آهنگ ها را گوش کنید.

اما جای نگرانی نیست، هنوز هم راه هایی وجود دارد که بتوانید دانلود رایگان آهنگ را انجام دهید، این روش ها کاملا قانونی هستند و آهنگ ها برای همیشه برای شما خواهند ماند.در ادامه بهترین سایت ها برای دانلود آهنگ رایگان را به شما معرفی می کنیم.

کتابخانه صوتی YouTube

کتابخانه صوتی YouTube عمدتا برای افرادی مناسب است که آهنگ هایی برای استفاده در ویدئوهای خود می خواهند. با این حال ، هر کسی که حساب YouTube داشته باشد می تواند از طریق YouTube Studio به کتابخانه دسترسی پیدا کند و هر تعداد آهنگ که دوست داشته باشد دانلود کند.

دانلود رایگان آهنگ در کتابخانه صوتی YouTube

با توجه به شرایط و ضوابط کتابخانه ، شما می توانید از آهنگ ها در هر محتوایی که تولید می کنید استفاده کنید و این فقط به فیلم ها محدود نمی شود.همچنین می توانید از آهنگ ها در ویدیوهایی برای کسب درآمد در YouTube استفاده کنید.هر آهنگ نمونه ای در دسترس دارد که می توانید با زدن نماد کوچک Play آن را گوش دهید. اگر آنچه می شنوید دوست دارید ، روی دکمه دانلود کنار آن کلیک کنید.

مطالب مرتبط  15 دقیقه کاهش استفاده از شبکه های اجتماعی چه تاثیراتی دارد؟

Free Music Archive

Free Music Archive سالهاست که وجود دارد ، اما مثل همیشه محبوب است. بیشتر آهنگ های موجود در آن از هنرمندان کمتر شناخته شده است ، اما گاهی اوقات می بینید که یک نام معروف نیز پیدا می شود.

Free Music Archive

لازم نیست نگران قانونی بودن آهنگ ها باشید ، زیرا همه آهنگ های موجود در سایت برای استفاده شخصی رایگان هستند. با این حال ، اگر قصد دارید از آهنگ ها در یک مکان تجاری استفاده کنید ، باید مجوز مربوط به هر ضبط را بررسی کنید.

Jamendo

Jamendo سکویی است که به هنرمندان خودمختار اجازه می دهد موسیقی خود را به راحتی در بین طرفداران خود توزیع کنند.که در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰۰۰ آهنگ از ۴۰،۰۰۰ هنرمند در آن وجود ۳۵۸دارد.

دانلود رایگان آهنگ در Jamendo

در این سایت آهنگ ها بسته به نوع آنها دسته بندی شده است. با انتخاب یک دسته مثل راک آهنگ ها ، آلبوم ها و هنرمندان برجسته در این زمینه را به شما معرفی می کند. شما می توانید موسیقی را بر اساس محبوبیت ، موارد پرطرفدار و جدیدترین نسخه ها مرتب کنید.

NoiseTrade

هیچ چیز رایگانی وجود ندارد.اگر از NoiseTrade استفاده کنید به تحقق این مسئله پی خواهید برد.

دانلود رایگان آهنگ در NoiseTrade

هنرمندانی که آهنگ های خود را در این سایت لیست کرده اند ، در ازای دانلود رایگان چیزی را می خواهند ،که معمولاً آدرس پستی یا آدرس ایمیل است. این طرح به این صورت است که گروه ها به راحتی با افرادی که به موسیقی آنها علاقه دارند ارتباط برقرار کنند، که این ااطلاعات می تواند برای تبلیغ  تور های  آینده یا برجسته سازی و معرفی آلبوم جدید آنها باشد.

مطالب مرتبط  چرا اینستاگرام کار نمی کند؟ کاربردی ترین راهکارهای حل مشکل اینستاگرام

Musopen

اگر سبک موسیقی مورد علاقه شما پاپ ، راک و ژانرهای اصلی دیگر نیستند، باید چه کار کنید؟ خوب ،البته اگر به موسیقی کلاسیک علاقه دارید ، خوش شانس هستید.

دانلود رایگان آهنگ در Musopen

Musopen  دارای آهنگ هایی از مشهورترین موسیقی دانان کلاسیک در تمام ادوار است. شما می توانید همه چیز از باخ و بتهوون گرفته تا چایکوفسکی و هولست را اینجا پیدا کنید، برای یافتن آهنگ و محتوای مورد نظر خود می توانید توسط آهنگساز ، مجری ، ساز ، دوره و فرم جستجو کنید.

این سایت فراتر از دانلود آهنگ است. شما همچنین می توانید تعداد زیادی نت موسیقی رایگان و حتی برخی منابع آموزشی را در آن پیدا کنید.

Amazon

برخلاف بیشتر سایت های دانلود رایگان آهنگ در این سایت می توانید آهنگ های گروه های معروف را نیز پیدا کرد. هنرمندان موجود در این سایت گاهی اوقات تغییر می کنند، پس بهتر است آهنگ های مورد علاقه خود که در حال حاضر روی سایت هستند را تا وقتی که وجود دارند دانلود کنید.

دانلود رایگان آهنگ در Amazon

متأسفانه ، آمازون این ویژگی را که به شما امکان می دهد موسیقی رایگان را بر اساس سبک فیلتر کنید ، حذف کرد (اگرچه هنوز هم برای نسخه پولی آن وجود دارد). به همین ترتیب ، شما برای پیدا کردن آهنگ دلخواه خود باید جستجو های خود را انجام دهید.

The Internet Archive

سایت The Internet Archive بیشتر از چیزی که فکر کنید مفید و ارزشمند و همچنین یک کتابخانه صوتی رایگان خارق العاده است. برای عاشقان آهنگ ، بهترین قسمت سایت بایگانی موسیقی زنده است.این بخش با همکاری etree.org ساخته شده است و شامل نمایش ها و کنسرت هایی از طیف وسیعی از هنرمندان برجسته است.

مطالب مرتبط  چگونه با تست سخت افزار از وقوع مشکل برای رایانه پیشگیری کنیم؟
دانلود رایگان آهنگ در The Internet Archive

همه گروه های موجود در این مجموعه “trade-friendly” هستند ، به این معنی که آنها به هواداران  خود این حق را داده اند که آزادانه از برخی از موسیقی های خود به روش های غیر تجاری تجارت کنند.

این کتابخانه ها فقط آهنگ ها را پوشش نمی دهد. بلکه اخبارهای قدیمی و گفتگوهای امور عمومی ، نمایش های رادیویی ، کتابهای صوتی و شعرخوانی را نیز می شود در آن پیدا کرد.

مطالعه بیشتر : زمانی برای منسوخ شدن MP3

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789