حذف تبلیغات در بازی های موبایل

روش های حذف تبلیغات آزار دهنده بازی ها

در این مقاله قصد داریم شما را با دو روش برای حذف تبلیغات آزاردهنده بین بازی های مورد علاقه تان در گوشی آشنا کنیم.

مسلما کسی تبلیغات را دوست ندارد، اما امروزه تبلیغات بخشی ضروری در دنیای موبایل است، تبلیغات به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که در حالی که برنامه ها را به صورت رایگان منتشر می کنند در کنار آن درآمدی نیز داشته باشند. اکثریت قریب به اتفاق برنامه ها و بازی های رایگان در آیفون و آندروید نیز شامل تبلیغات هستند ، بنابراین مطمئناً به دیدن آنها عادت کرده اید.

اگر چه تبلیغات موجود در بازی ها مخرب نیستند اما باعث قطع شدن روند بازی می شوند و بخشی از صفحه نمایش را به خود اختصاص می دهند. البته اینجا به شما توضیح خواهیم داد که چگونه با ترفند های ساده ای نمایش تبلیغات در بازی ها را متوقف کنید.

آموزش حذف تبلیغات بازی ها

از آنجایی که تقریبا همه تبلیغات های بازی ها از اینترنت دانلود می شوند برای نمایش آنها حتما باید به اینترنت متصل باشید.در نتیجه برای جلوگیری از نمایش آنها کافیست نلفن خود را در حالت پرواز قرار دهید تا تبلیغات بازی ها حذف شود. با انجام این کار ، بیشتر تبلیغات بنری ناپدید می شوند و تبلیغات ویدیویی نیز اصلا دانلود نمی شوند. البته هنوز ممکن است برخی تبلیغات های لود شده از قبل را مشاهده کنید ، اما آنها نیز خیلی جزئی است.

البته این ترفند تنها زمانی نتیجه ی خوبی دارد که بازی شما به صورت آفلاین نیز قابل اجرا باشد، بسیاری از بازی های محبوب حتی برای شروع نیز اتصال به اینترنت را می خواهند، بنابراین این ترفند برای چنین بازی هایی کاربرد ندارد. اما اگر از بازی های آفلاین موبایل مانند معماهای ساده یا پلتفرمر لذت می برید ، این یک تاکتیک عالی برای حذف تبلیغات است.

مطالب مرتبط  آموزش 4 روش دائمی برای حذف فایل ها از ویندوز 10

به عنوان یک پاداش اضافی ، انجام این کار مصرف باتری کمتری هم دارد. گوشی شما باتری صرف خدمات شبکه نمی کند ، به علاوه وقت شما برای دانلود و نمایش تبلیغات گرفته نخواهد شد. فقط مطمئن شوید که وقتی کارتان تمام شد حالت هواپیما را خاموش کنید تا چیز مهمی را از دست ندهید!

راه های دیگر برای حذف تبلیغات در بازی های موبایل

همانطور که گفته شد ، حالت پرواز گوشی برای همه بازی ها مفید نخواهد بود. اگر نمی توانید از آن برای حذف کردن تبلیغات در بازی مورد علاقه خود استفاده کنید ، چند گزینه دیگر نیز وجود دارد.

ابتدا این موضوع را بررسی کنید که آیا آن برنامه پرداخت درون برنامه ای برای حذف تبلیغات را دارد یا خیر. اگر چنین گزینه ای در بازی وجود داشته باشد می توانید با پرداخت چند دلار تبلیغات آن بازی را برای همیشه از بین ببرید. این کار برای بازی هایی که زیاد انجام میدهید خوب است و ارزش یک بار پرداخت برای حذف تبلیغات آزار دهنده را دارد.

اگر بازی چنین گزینه ای ندارد می توانید با توسعه دهندگان بازی ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید چنین آپشنی را اضافه کنند. معمولاً می توانید وب سایت و آدرس ایمیل آنها را در App Store یا لیست Google Play پیدا کنید. مطمئناً هر توسعه دهنده ای پاسخ نمی دهد ، اما ارزش یک بار امتحان را دارد و امیدوارم از حمایت شما قدردانی کنند.

اگر هیچ یک از این دو راه جواب نداد ، ارزش این را دارد که یکی از بهترین VPN ها را در گوشی خود امتحان کنید. برخی از VPN ها می توانند تبلیغات تلفن همراه را پنهان کنند اما این راه نیز تضمینی نیست.

مطالب مرتبط  معرفی بهترین برنامه های ویندوز در سال 2023

حذف تبلیغات در بازی های موبایل مورد علاقه خود

احتمالاً هرگز تبلیغات بازی های موبایل دست از سر ما نخواهند برداشت. اما ارزش دارد که این نکات را برای پنهان کردن تبلیغات در بازی های مورد علاقه خود امتحان کنید.

و اگر نمی توانید از شر تبلیغات خلاص شوید ، چرا به دنبال یک بازی متفاوت نیستید که به شما امکان پرداخت پول برای حذف آنها را بدهد؟ حتی بعضی از بازی های رایگان واقعا عالی هستند و هیچ تبلیغ یا خرید درون برنامه ای ندارند!

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

021-88916789