استوریج HPE DAS

بررسی و خرید استوریج HPE DAS – سری ذخیره سازهای Enclosure

سری ذخیره سازهای Enclosure در استوریج HPE DAS قابلیت های ذخیره سازی قابل اعتماد و کارآمد را به طور مستقیم به سرورها یا سیستم های میزبان متصل می کنند. روش ذخیره سازی Direct Attached Storage (DAS) برای سازمان هایی که به دنبال ذخیره سازی مقرون به صرفه و دسترسی سریع به اطلاعاتشان می باشند، گزینه مناسبی ست.

DAS (Direct Attached Storage) چیست؟

حافظه دیجیتالی در فضای ذخیره ‌سازی اتصال مستقیم (Direct Attached Storage) بر خلاف فضای ذخیره سازی قابل دسترسی از طریق یک شبکه کامپیوتری، مستقیماً به رایانه متصل می ‌شود و دسترسی به آن آسان است.

استوریج HPE DAS سازمان ها را قادر می سازد تا در صورت نیاز به سرعت ظرفیت ذخیره سازی خود را افزایش دهند و امکان گسترش پذیری آسان را فراهم کنند. با توجه به ویژگی گفته شده Disk Enclosure (محفظه های دیسک) برای مشاغل کوچک و متوسط، remote office ها و مشاغل نیازمند اتصال مستقیم و ذخیره‌ سازی لوکال ضروری، ایده آل هستند.

انکلوژرهای ذخیره سازی DAS شامل  HP Modular Smart Arrays , StorageWorks Disk Enclosures و HP Storage Blades می ‌شوند. گزینه‌ های پیکربندی انعطاف ‌پذیر و قابل ارتقا استوریج HPE DAS به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که تمام نیازها در زمینه عملکرد را متناسب با هر بودجه ‌ای برآورده کنند.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله بررسی محصولات ذخیره ساز HPE سری MSA مراجعه کنید.

ما در این مطلب به بررسی ویژگی های ۶ مدل پرفروش دیسک انکلوژرهای HPE DAS پرداخته ایم. اگر قصد خرید استوریج HPE DAS را دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بررسی و خرید دیسک انکلوژر HP D2700 AJ941A

آیا نیازهای ذخیره‌ سازی سازمان شما با سرعت زیادی در حال رشد است و از ظرفیت فعلی سیستم تان فراتر می ‌رود؟

مطالب مرتبط  بررسی و خرید محصولات ذخیره ساز HPE سری MSA : امکانات و کاربردها

شما میتوانید با استفاده از دیسک انکلوژر HP D2700 AJ941A که نسل پیشرفته سیستم ذخیره ‌سازی اکسترنال کم‌ هزینه، انعطاف‌پذیر و طبقه ‌بندی شده است، نیازهای رو به رشد کسب و کار کوچک و متوسط خود را مدیریت کنید.

استوریج HP D2700 das برای محیط هایی با فضای کم در مشاغل کوچک و متوسط، remote office ها و مکان های اداری ایده آل هستند.

با D2700 SFF می توانید تا ۲۰۰ درایو بیشتر داشته باشید یا تا چهار انکلوژر با فرم فاکتور کوچک (SFF) را می توان از یک پورت کنترلر به هم متصل کرد. در D2700 می توانید تا ۲۵ ssd در هر Array Controller استفاده کنید.

خرید دیسک انکلوژر HP D2700 AJ941A

استوریج HPE DAS

استوریج HPE DAS مدل D3600 QW968A

Das استوریج HPE مدل D3600 QW968A نیز برای محیط ها و کسب و کارهای کوچک و فضای اداری مناسب هستند. انکلوژر‌های ۱۲ گیگابیتی SAS جدید  Large Form Factor (LFF) D3600 با ۱۲ جایگاه درایو و فاکتور فرم کوچک (SFF) D3700 با ۲۵ جایگاه درایو، راه‌ حل ‌های ماژولار و منعطف را برای ساده ‌سازی افزایش ظرفیت فضای ذخیره‌ سازی سرور HP ProLiant و محیط‌ های BladeSystem بدون نیاز به وجود SAN  یا  NAS ارائه می‌ دهند.

خرید das استوریج D3600 QW968A

استوریج HPE DAS

بررسی و خرید دیسک انکلوژر HP D3610 Q1J09A

HPE D3610  یک دیسک انکلوژر با اتصال میزبان SAS  12گیگابایتی است. این دستگاه یک راه حل ذخیره سازی اکسترنال ۲U اتصال مستقیم است که برای استقرار در اندازه های کوچک تا متوسط و محیط هایی با کنترل از راه دور طراحی شده است.

جهت مشاهده انواع مدل های ذخیره ساز های تحت شبکه می توانید به صفحه فروش انواع ذخیره ساز تحت شبکه مراجعه کنید.

مطالب مرتبط  خرید ذخیره ساز SAN :  بررسی انواع SAN Storage

استوریج HPE DAS مدل D3610 Q1J09A قابلیت هایی مانند در دسترس بودن، تراکم ذخیره ‌سازی و ارتقاء پیشرو در صنعت را برای برآورده کردن نیازها و تقاضای فزاینده مشتریان در زمینه ذخیره سازی ارائه می‌ کند. D3610 ترکیبی ایده آل از هزینه کم و ظرفیت بالا را برای مینیموم بار کاری I/O مانند داده های مرجع، آرشیو اطلاعات و پشتیبان گیری disk-to-disk ارائه می دهد.

خرید HPE DAS مدل D3610 Q1J09A

استوریج HPE DAS

استوریج HPE DAS مدل D3710 Q1J10A

دیسک انکلوژر فرم فاکتور کوچک (SFF) HPE Q1J10A D3710 با۱۲Gbps SAS  و ۲۵ جایگاه درایو، ویژگی های ذخیره سازی انعطاف ‌پذیر و ماژولار برای افزایش آسان ظرفیت سرور HPE ProLiant و محیط HPE BladeSystem با حافظه اکسترنال بدون احتیاج به انتقال کامل به مدل ذخیره سازی SAN  یا NAS ارائه می ‌دهد.

HPE D3710  ۲۵درایو SAS Small Form Factor (SFF) را برای حداکثر ظرفیت ۴۵ ترابایت با درایوهای  ۱۲G 1.8ترابایتی SAS Enterprise یا ۵۰ ترابایت با درایوهای  ۱۲G دو ترابایتی SAS Midline یا SATA Midline پشتیبانی میکند.

 خرید HPE D3710 Disk Enclosure

استوریج HPE DAS

بررسی و خرید انکلوژر HPE D6000 QQ695A

به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه، با ظرفیت بالا و ذخیره سازی به صورت اتصال مستقیم (DAS) هستید؟

ذخیره ساز DAS  HP D6000 با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه با معماری straight forward SAS  برای ذخیره سازی اتصال مستقیم به سرورهای HP BladeSystem  ایده آل است. در این دستگاه شما سادگی و مقرون به صرفه بودن DAS را در کنار انعطاف ‌پذیری و عملکرد عالی دریافت می ‌کنید.

سوئیچ های ۶ گیگابیت بر ثانیه SAS BL تا ۶ محفظه دیسک D6000 را برای حداکثر ۱۲۶۰ ترابایت فضای ذخیره سازی درون رک پشتیبانی می کنند. با قابلیت های متنوع D6000 Disk Enclosure ادمین های سرور می توانند ذخیره سازی محلی را بر اساس نیازهای پیکربندی خود به سرعت ایجاد کنند.

مطالب مرتبط  راهنمای تخصصی مدیریت و کانفیگ استوریج کیونپ

قیمت و خرید  استوریج HPE D6000 

استوریج HPE DAS

استوریج HPE DAS مدل D6020 K2Q28A

آیا به سختی می توانید رشد داده های بدون ساختار را کنترل کنید؟

استوریج HPE DAS مدل D6020 با معماری SAS 12گیگابیت بر ثانیه، DAS  را برای سرورهای ProLiant و BladeSystems گسترش می دهد و دوباره تعریف می کند. DAS استوریج D6020، که برای محیط‌ های data-intensive طراحی شده است، یک انکلوژر برای گسترش فضای ذخیره‌ سازی خارجی متراکم و مقرون ‌به ‌صرفه برای برنامه‌ های کاربردی با مجموعه‌ های داده در مقیاس بزرگ ، با قیمت پایین است.

ذخیره ساز D6020 اچ پی  نه تنها می تواند به عنوان یک انکلوژر DAS  مستقل مورد استفاده قرار گیرد، بلکه می تواند برای توسعه در برنامه های ذخیره سازی مانند محافظت از دیتا Microsoft Storage Spaces, Lustre, Cloud backup,  و محیط های کلان داده استفاده شود.

خرید و قیمت استوریج HPE D6020 

استوریج HPE DAS

رفرنس ها:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789