آنفالو کردن فالووینگ های اینستاگرام

چه کسانی را در اینستاگرام باید آنفالو کنید؟

اینستاگرام برای کمک به کاربرانش در ساده تر کردن این برنامه دسته بندی های جدیدی را برای فالویینگ ها ایجاد کرده است.این ویژگی جدید به شما این امکان را می دهد که پست هایی را که اغلب می بینید را مشاهده کنید و با کدام حساب های اینستاگرام کمترین ارتباط را برقرار کرده اید و به شما کمک می کند که تصمیم بگیرید چه اکانت هایی را آنفالو کنید.

وقت آنفالو کردن در اینستاگرام رسیده است

وقتی برای اولین بار در اینستاگرام شروع به کار می کنید ، تمایل دارید افراد زیادی را فالو کنید. از دوستان خود شروع می کنید ، سپس افراد مشهور و مارک هایی را که دوست دارید ، و سپس افرادی که به محض پست کردن عکس و فیلم شما را فالو میکنند و شما نیز متقابلا آنها را فالو می کنید.

با این حال احتمالا سالها بعد شما افراد زیادی را در اینستاگرام فالو خواهید داشت که حتی برخی از آنها دیگر فعال نخواهند بود و برخی از آنها محتواهایی را که منتشر می کند که شما علاقه ای به آنها ندارید،وقت آن رسیده که تعدادی از فالویینگ هایمان را آنفالو کنیم.اما از جا شروع کنیم؟

نحوه استفاده از دسته بندی های جدید فالویینگ ها

اینستاگرام در اولین گام شروع این ویژگی دو دسته بندی برای مرتب کردن فالویینگ ها در نظر گرفته است که  با نام Least Interacted With(حداقل تعامل) و Most Shown in Feed (بیشترین مشاهده در قسمت خوراک) مشخص شده که نام هر یک به خودی خود نمایانگر ویژگی های هر دسته است.

مطالب مرتبط  چرا خرابی هارد و عمر کوتاه آن نگران کننده نیست؟
چه کسانی را در اینستاگرام باید آنفالو کنید؟

گروه حداقل تعامل شامل اکانت هایی است که در ۹۰ روز گذشته با آنها تعامل نداشته اید یعنی پست های آن را لایک نکرده و برای آن ها کامنت نگذاشته اید.گروه بیشترین نمایش در فید نیز شامل اکانت هایی است که بیشتر پست هایی که به اشتراک می گذارند پست های خوب و سالمی است.

برای دسترسی به این دسته بندی ها وارد برنامه ی اینستاگرام شده و روی پروفایل خود کلیک کنید سپس به بخش فالویینگ رفته و آنجا دسته ها را مشاهده کنید با کلیک روی هر یک از این دو دسته بندی می توانید لیست اکانت ها و افرادی که در هر دسته هستند را مشاهده کنید.

با استفاده از این ویژگی جدید اینستاگرام می توانید ببینید که چه افرادی را باید آنفالو کنید به این دلیل که به پست های آنها علاقه ای ندارید تا فید شما با پست های غیر مفید پر نشود.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله آموزش گرفتن بکاپ اطلاعات اینستاگرام مراجعه کنید.

کمک در تتصمیم گیری برای آنفالو کردن فالویینگ ها

این ویژگی به شما کمک می کند که راحتتر تصمیم بگیرید که چه کسانی را در اینستاگرام آنفالو کنید و با نشان دادن داده های دقیق به شما کمک می کند که با احساس خود تصمیم نگیرید،همچنین این امکان را به شما می دهد که افرادی که پست های هرزنامه و خسته کننده به اشتراک می گذارند را از لیست فالویینگ خود حذف کنید.

اگر تازه وارد اینستاگرام شده اید، شاید این ویژگی برای شما خیلی مفید نباشد، به هر حال توضیحات ما شما را بیشتر با اینستاگرام و ویژگی های آن آشنا می کند.

مطالب مرتبط  خرید ذخیره ساز SAN :  بررسی انواع SAN Storage

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789