اسپاتیفای

نحوه قرار دادن لیست پخش اسپاتیفای برای زنگ هشدار اندروید

اگر از بیدار شدن با صدای زنگ ساعت قدیمی تان خسته شده اید و دستگاه شما اندروید است، خوشحال باشید که می توانید از آهنگ های اسپاتیفای برای زنگ هشدار خود استفاده کنسد.

این سرویس به شما کمک می کند که با لیستی از آهنگهای متفاوت به عنوان زنگ هشدار خود بیدار شوید، علاوه بر آن افرادی که از اسپاتیفای استفاده نمی کنند نیز می توانند از زنگ هشدار YouTube Music یا Pandora نیز استفاده کنند.

بیایید در ابتدا نحوه تنظیم زنگ اسپاتیفای  را در دستگاه اندروید خود بررسی کنیم.

نحوه استفاده از آهنگ های اسپاتیفای برای دستگاه های اندروید

برای تنظیم آهنگ های اسپاتیفای به عنوان زنگ هشدار باید از برنامه ی Google Clock استفاده کنید.  اگر تلفن اندرویدی مانند Pixel دارید ، احتمالاً این برنامه را از قبل نصب دارید،دارندگان سایر گوشی های اندروید نیز می توانند برنامه ی Google Clock را بطور رایگان از پلی استور دانلود کنند.

همانطور که مشخص است برای استفاده از ویژگی های ساعت زنگ دار اسپاتیفای باید برنامه ی اسپاتیفای را نیز نصب داشته و وارد آن شده باشید.اگر از قبل آن را نصب نکرده اید ابتدا آن را دانلود و وارد سیستم آن شوید. خوشبختانه ، برای استفاده از Spotify به عنوان زنگ نیازی به یک حساب Premium ندارید.

دانلود رایگان برنامه ی Google Clock برای اندروید

دانلود رایگان Spotify برای اندروید

اکنون که همه چیز را آماده کرده اید در اینجا نحوه ی تنظیم آهنگ زنگ هشدار از اسپاتیفای در اندروید را آورده ایم :

  1. برنامه Clock را باز کنید و به تب Alarm بروید.
  2. روی فلش زیر آن کلیک کنید و وارد قسمت ویرایش زنگ مورد نظر شوید.
  3. اگر نیاز به ایجاد زنگ جدید دارید ، روی دکمه Plus ضربه بزنید و ابتدا یکی بسازید.
  4. روی نماد زنگ بر روی زنگ ضربه بزنید تا تنظیمات صدا آن باز شود.
  5. تب Spotify را انتخاب کنید.(اگر آن را مشاهده نکردید ابتدا اطمینان حاصل کنید که برنامه را نصب کرده اید و وارد حساب شده اید و بر روی دکمه منو در بالا سمت راست ضربه بزنید و Show Spotify را انتخاب کنید تا مطمئن شوید پنهان نیست.)
  6. اگر این اولین بار است که از ویژگی زنگ Spotify استفاده می کنید ، ممکن است لازم باشد تأییدیه خود را ارائه دهید تا بتوانید حساب Spotify خود را به برنامه Clock متصل کنید.
  7. پس از اتصال حساب کاربری خود ، می توانید یک لیست پخش توصیه شده توسط Spotify را برای استفاده به عنوان زنگ هشدار خود انتخاب کنید. اگر هیچ کدام از این گزینه ها را دوست ندارید ، می توانید روی جستجو ضربه بزنید و لیست پخش ، آلبوم یا آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
مطالب مرتبط  آیا ویندوز 12 رایگان خواهد بود؟
نحوه استفاده از آهنگ های اسپاتیفای برای دستگاه های اندروید

می توانید قبل از تصمیم گیری ، لیست پخش را در Spotify باز کنید تا پیش نمایش آن را ببینید. فقط کافی است روی دکمه سه نقطه ای در کنار نام لیست پخش ضربه بزنید و برای مشاهده از گزینه Open in Spotify ضربه بزنید.

توانید قبل از تصمیم گیری ، لیست پخش را در Spotify باز کنید تا پیش نمایش آن را ببینید. فقط کافی است روی دکمه سه نقطه ای در کنار نام لیست پخش ضربه بزنید و برای مشاهده از گزینه Open in Spotify ضربه بزنید.

نحوه استفاده از آهنگ های اسپاتیفای برای دستگاه های اندروید

وقتی زنگ هشدار خاموش شد ، نام آهنگ را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. بعد از اینکه زنگ را متوقف کردید ، می توانید همانطور که برای روز خود آماده می شوید ، بازی Spotify را ادامه دهد – فقط روی Continue playing ضربه بزنید.

چگونه می توان از آهنگ های YouTube  و Pandora برای زنگ هشدار استفاده کرد؟

اگر از اسپاتیفای استفاده نمی کنید،  برنامه Clock همچنین به عنوان گزینه های زنگ از YouTube Music و Pandora نیز پشتیبانی می کند. آنها نیز به آسانی با مراحل فوق تنظیم می شوند.

برای استفاده از آنها ، برنامه Clock را باز کرده و روی زنگ هشدار ضربه بزنید تا صدای آن تغییر کند. از دکمه منو سه نقطه در بالا سمت راست برای مخفی کردن یا نشان دادن هر یک از سه سرویس استفاده کنید.البته اگر آنها را نصب نکرده باشید ابتدا باید آنها را نصب کرده و حساب کاربری بسازید.

نحوه استفاده از آهنگ های اسپاتیفای برای دستگاه های اندروید

بعد از تنظیم همه موارد ، آلارم Pandora و YouTube Music درست مانند استفاده از Spotify به عنوان زنگ هشدار شما کار می کنند. از میان گزینه های پیشنهادی یک لیست پخش را انتخاب کنید یا یکی از موارد مورد نظر خود را جستجو کنید ،البته می توانید پس از خاموش کردن زنگ هشدار گوش دادن خود را ادامه دهید.

مطالب مرتبط  AMD  در مقابل  INTEL: بهترین CPU سال 2023 کدام است؟

دانلود رایگان برنامه Pandora برای اندروید

دانلود رایگان YouTube Music برای اندروید

با چه آهنگی از خواب بیدار می شوید؟

اکنون می دانید که چگونه از اسپاتیفای یا سرویس موسیقی دیگری به عنوان زنگ هشدار در اندروید استفاده کنید.مزیت استفاده از یک پلی لیست به جای یک آهنگ این است که از تکراری شدن یک آهنگ جلوگیری می کند. توصیه می کنم از تنظیم آهنگ مورد علاقه تان به عنوان زنگ هشدار خودداری کنید ، زیرا انجام این کار مطمئناً باعث می شود که پس از مدتی از آن متنفر شوید.

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789