خرید ذخیره ساز SAN

خرید ذخیره ساز SAN :  بررسی انواع SAN Storage

Storage SAN چیست؟ ویژگی ها و کاربرد استوریج SAN

رشد حجم اطلاعات در سازمان ها به سرعت در حال افزایش است. این اطلاعات باید به طور موثر مدیریت، بهینه سازی، محافظت و ذخیره شوند. مناسب ترین گزینه و راهکار برای داشتن تمام این قابلیت ها در کنار هم خرید ذخیره ساز SAN است. اکثر کسب و کارها و سازمان ها در حال حاضر از سیستم های ذخیره سازی SAN برای ذخیره اطلاعاتشان استفاده می کنند.

Storage area network  یا SAN به عنوان راهی برای ذخیره دیتای block-level به صورت تلفیقی، با استفاده از مجموعه دستگاه هایی که از سرور اصلی به دیسک ها، دیتا کارتریج ها و غیره متصل می شوند، تعریف می شود. هدف اصلی SAN انتقال دیتا بین سرور و دستگاه ذخیره سازی است. همچنین این امکان را فراهم میکند که اطلاعات بین سیستم های ذخیره سازی به اشتراک گذاشته شود.

فناوری SAN یک گزینه عالی برای کسب و کارهایی با کاربردهای business-critical  است که به توان عملیاتی بالا و تاخیر کم نیاز دارند.  SANها به منظور حذف تک به تک نقاط خرابی طراحی شده اند که این ویژگی دسترسی پذیری و انعطاف پذیری آن ها را افزایش می دهد.

در ادامه این مقاله ۴ مدل از دستگاه های سن استوریج شرکت Dell را بررسی خواهیم کرد. اگر قصد خرید ذخیره ساز SAN برند Dell را برای سازمان و کسب و کار خود دارید، با ما همراه باشید.

راهنمای کامل انتخاب سیستم ذخیره سازی – SAN ، NAS و DAS

خرید ذخیره ساز SAN مدل Dell Unity XT 380

Dell EMC Unity XT 380  گزینه ای ایده آل برای کسب و کارهای ریموت، شعب ادارات (ROBO) و شرکت های میان رده است. این دستگاه نقطه ورود به سری ذخیره سازهای هیبریدی EMC Unity XTکمپانی Dell می باشد. EMC Unity XT 380 حافظه یکپارچه ساده و مقرون به صرفه دارد که برای بهره‌ وری طراحی شده است. این حافظه دسترسی با سرعت بالا به اطلاعات کسب ‌و کار را ممکن میکند. همچنین امکان اجرای همزمان بارهای کاری نرم ‌افزاری متنوع، پردازش inline data reduction و ارائه data services بدون هیچ‌ گونه افت عملکرد را فراهم می کند.

مطالب مرتبط  ChatGPT و همه نکاتی که درباره آن باید بدانید!

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله توانمندسازی شرکت ‌ها با راهکارهای ذخیره‌ سازی SAN Storage مراجعه کنید.

ویژگی های ذخیره ساز Dell Unity XT 380

  • پشتیبانی یکپارچه از block، file و VMware VVols
  • حداکثر ظرفیت خام تا ۲٫۴ پتابایت
  • دارای ویژگی inline data reduction (all flash pools)

    خرید Dell Unity XT 380

خرید ذخیره ساز SAN

استوریج Dell Unity XT 480

EMC Unity XT 480  با گرفتن snapshot های لحظه به لحظه، replication اطلاعات لوکال و ریموت، رمزگذاری داخلی و ادغام عمیق و کامل  با  VMware، Microsoft  و  OpenStack، همه کارها را برای شما ساده میکند. ویژگی های طبقه بندی خودکار و حافظه پنهان فلش (flash caching) تضمین می کنند که اطلاعات فعال از عملکرد فلش بهره می برند.

(snapshot: یک کپی ساخته شده از درایو دیسک یا اطلاعات در یک لحظه خاص از زمان)

(replication: تکنولوژی رپلیکیشن یا انتشار نسخه کپی از اطلاعات یک دستگاه را به دستگاهی دیگر منتشر میکند.)

مشخصات Dell Unity XT 480

خرید ذخیره ساز SAN

بررسی و خرید ذخیره ساز SAN مدل Dell Unity XT 680

مجموعه محصولات Unity XT شرکت Dell EMC ترکیبی عالی از سادگی در عین ارزشمندی را ارائه می ‌دهد. این محصولات به سازمان شما امکان می ‌دهد مدیریت اطلاعات ساده سازی شود و عملیات نصب و راه ‌اندازی سریع تر پیش رود. خرید ذخیره ساز NAS مدل Dell EMC Unity 680 بهروری بالا و تاخیر کم را برای طیف وسیعی از موارد استفاده SAN و NAS به ارمغان می آورد.

مطالب مرتبط  بررسی 15 تفاوت اصلی CPU سرور و CPU دسکتاپ

این ذخیره سازها برای بارهای کاری ترکیبی، یکپارچه سازی فضای ذخیره سازی، مجازی سازی سرور و موارد دیگر عالی هستند.  

قابلیت های Dell EMC Unity 680

  • در یک چینش پشتیبانی یکپارچه از block، file و VMware VVols را ارائه می دهد
  • افزودن ظرفیت خام تا ۸٫۰PB
  • کاهش Inline data و درایوهای فلش ۱۵٫۳۸ ترابایتی

    دستگاه استوریج NAS مدل Dell EMC Unity 680
خرید ذخیره ساز SAN

مشخصات و خرید ذخیره ساز Dell Unity XT 880

قابلیت هایی همچون: قدرت زیاد، پلتفرم مدرن، کارایی بالا و ادغام کامل با نرم‌ افزار، خرید ذخیره ساز Dell Unity XT 880 را در صدر لیست نیازهای سازمان شما قرار خواهد داد.

Dell EMC XT 880  همچنین دارای CloudIQ است که نظارت پیشگیرانه مبتنی بر ابر و تجزیه و تحلیل پیشگویانه را ارائه می دهد. همچنین انجام عملیات مستمر با کمک فعال و پشتیبانی از راه دور خودکار این دستگاه به سادگی ممکن خواهد بود.

  • ظرفیت خام ۱۶ پتابایتی
  • ذخیره سازی یکپارچه مدرن برای شرکت های میان رده تا سازمان های بزرگ
  • معماری مبتنی بر پردازنده های قدرتمند Intel Xeon

    قیمت و خرید Dell EMC XT 880
خرید ذخیره ساز SAN

رفرنس ها:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789