خرید cpu سرور g10

خرید cpu سرور Intel Xeon : g10 قلب تپنده سری HPE G10

کمپانی HPE یک بازیگر کلیدی در صنعت سرور و تجهیزات آن می باشد که به طور مداوم راه حل های نوآورانه و قابل اعتماد در این زمینه ارائه می دهد. با معرفی سری  Gen10، شرکت HPE  زیرساخت دیتاسنترها را با ادغام آخرین فناوری CPU اینتل به سطح بالاتری ارتقا داد. ما در این مطلب به بررسی انواع cpu سرور اینتل و ویژگی های آن ها به جهت خرید cpu سرور g10 و تصمیم گیری و انتخاب بهتر شما میپردازیم.

ویژگی های انواع cpu سرور Intel Xeon

سرورهای سری HPE Gen10 مجهز به پردازنده‌های Intel Xeon Scalable هستند که بازدهی بالا، توسعه ‌پذیری و ویژگی ‌های امنیتی پیشرفته را ارائه می ‌دهند. این پردازنده‌ ها برای مدیریت حجم کاری متنوع دیتاسنترهای مدرن، از مجازی‌ سازی و محاسبات ابری گرفته تا هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی طراحی شده‌ اند. در ادامه مهم ترین ویژگی های انواع cpu سرور Intel Xeon را بررسی میکنیم.

بازدهی بالا و توسعه پذیری

یکی از مزیت های اصلی پردازنده های اینتل در سری HPE Gen10 بازدهی بالا و توسعه پذیری آنهاست. این پردازنده ‌ها تعداد هسته‌ ها، سرعت کلاک بالاتر و معماری بهینه ‌شده را برای پردازش سریعتر داده ارائه می‌ کنند. Cpu سرورهای اینتل برای مشاغلی که به قابلیت های محاسباتی با کارایی بالا برای رسیدگی به وظایف پیچیده و برنامه های کاربردی نیاز دارند، گزینه ایده آلیست.

بهبودهای امنیتی

امنیت یکی از دغدغه های اصلی هر دیتا سنتری است. CPUهای اینتل پیشرفت های امنیتی در سطح سخت افزار را برای سرورهای HPE Gen10 به ارمغان آورده اند. ویژگی هایی مانند Intel® QuickAssist Technology و Intel® Security Libraries امنیت قوی در برابر تهدیدات نوظهور را فراهم می کنند.

معرفی و بررسی ۷ راهکار برای تامین امنیت CPU سرور

خرید cpu سرور g10
قابلیت اطمینان و به روز بودن

بیشترین شهرت کمپانی HPE به علت وجود قابلیت اطمینان در محصولات آن هاست. سرورهای G10 که توسط پردازنده ‌های اینتل پشتیبانی می‌ شوند نیز از این ویژگی بهره مند می باشند. این سرورها با ویژگی‌ قابلیت اطمینان پیشرفته و توانایی مدیریت بارهای کاری مهم و اساسی، برای به حداقل رساندن زمان خرابی و اطمینان از دسترسی پذیری آسان در دیتاسنترها طراحی شده‌ اند.

مطالب مرتبط  بررسی و خرید استوریج HPE DAS – سری ذخیره سازهای Enclosure

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله بررسی و مقایسه سرور‌ های نسل ۱۰ و ۱۱ اچ پی مراجعه کنید.

سازگاری با نیازهای آینده

سرورهای سریHPE G10  با نگاهی به آینده ساخته شده اند. طراحی ماژولار آنها امکان ارتقا و گسترش آسان را برای تطبیق با نیازهای در حال توسعه کسب و کارها فراهم می کند.

مدیریت و اتوماسیون

ابزارهای مدیریت یکپارچه  HPE، مانند HPE iLO (Integrated Lights-Out) و HPE OneView، مدیریت سرور را ساده می کند و اتوماسیون هوشمند را ارائه می دهد. این ویژگی ها به تیم های IT در جهت مدیریت موثر زیرساخت سرور و کاهش هزینه های عملیاتی کمک می کنند.

جهت آشنایی با سرور های HP و مشاوره خرید به صفحه فروش انواع سرور hp مراجعه کنید.

چرا خرید cpu سرور g10 باید در اولویت کسب و کارها قرار گیرد؟

سرورهای سری HPE Gen10 که توسط پردازنده‌ های اینتل پشتیبانی می ‌شوند، نقش مهمی در زیرساخت دیتاسنترها ایفا میکنند. ترکیبی از عملکرد قدرتمند، امنیت و قابلیت اطمینان، آنها را به یک انتخاب قانع کننده برای کسب وکارهایی تبدیل می کند که به دنبال راه حل های قدرتمند و سازگار با سرور هستند.

همگام با پیشرفت فناوری، HPE  و اینتل در خط مقدم ارائه تجهیزات مورد نیاز برای برآورده کردن نیازهای در حال تحول کسب و کارها و دیتاسنترهای مدرن باقی می مانند.

اگر با مطالعه مطلب بالا قصد خرید cpu سرور g10 برای سرورهای مجموعه و کسب و کارتان را پیدا کردید، ما ۱۱ مورد از پرفروش ترین مدل های CPU سرور اینتل متناسب با سرورهای سری G10  را در ادامه مبحث برای شما معرفی کرده ایم.

چگونه بهترین سی پی یو سرور برای انواع عملکرد را انتخاب کنیم؟

خرید cpu سرور g10

Intel Xeon Silver 4110

این پردازنده دارای ۸ هسته و ۱۶ thread با فرکانس پایه ۲٫۱ گیگاهرتز و فرکانس توربو ۳ گیگاهرتز است.

مطالب مرتبط  بررسی و مقایسه سرور‌ های نسل 10 و 11 اچ پی

با پشتیبانی از فناوری‌ هایی مثل Intel Turbo Boost و Intel Hyper-Threading، این cpu سرور بهره ‌وری و کارایی بالا را در محیط ‌های مجازی ‌سازی و دارای بار کاری‌ های متنوع ارائه می‌ کند.

خرید cpu سرور Intel Xeon Silver 4110

Intel Xeon Silver 4110 -1
Intel Xeon Silver 4210 - خرید cpu سرور g10

Intel Xeon Silver 4210

Intel Xeon Silver 4210 یک پردازنده سرور از خانواده Intel Xeon Scalable است که برای دیتاسنترها و سرورهای کسب و کار به منظور ارائه عملکرد مناسب و امنیت بهبود یافته طراحی شده است.

Xeon Silver 4210 دارای ۱۰ هسته و ۲۰ thread   و فرکانس توربو ۳٫۲ گیگاهرتز است.

Intel Xeon Silver 4210R

Intel Xeon Silver 4210R از نظر مشخصات بسیار مشابه نسخه قبلی یعنی ۴۲۱۰ است. تفاوت آن ها در فرکانس پایه و توربو می باشد. در این سی پی یو سرور فرکانس پایه ۲٫۴ گیگاهرتز و فرکانس توربو ۳٫۵ گیگاهرتز می باشد.

برای خرید cpu سرور g10 مدل Intel Xeon Silver 4210R به لینک زیر بروید.

قیمت و خرید Intel Xeon Silver 4210R

Intel Xeon Silver 4210R -1
Intel Xeon Platinum 8280 - خرید cpu سرور g10

Intel Xeon Platinum 8280

سی پی یو Intel Xeon Platinum 8280 ،

۲۸هسته و ۵۶ thread با فرکانس پایه ۲٫۷ گیگاهرتز و فرکانس توربو ۴ گیگاهرتز دارد. Cpu سرور ۸۲۸۰ اینتل دارای امنیت پیشرفته ایست که دیتاسنترها را در برابر تهدیدات امنیتی حفاظت می ‌کند.

Intel Xeon Platinum 8280l

مدل ۸۲۸۰l پردازنده اینتل ۲۲هسته و ۴۴ thread دارد.

تعداد هسته ها و thread ها اجازه اجرای بیش از چند وظیفه به صورت همزمان را می ‌دهد و برای بارکاری ‌های موازی و کاربردهایی که به پردازش همزمان نیاز دارند، بسیار مناسب است.

Intel Xeon Platinum 8280l -1
Intel Xeon Platinum 8280M

Intel Xeon Platinum 8280M

Intel Xeon Platinum 8280M  یک پردازنده سروری با ۲۸ هسته است که در دسامبر ۲۰۱۸ عرضه شد.

این پردازنده از معماری Cascade Lake-SP  با Socket 3647 استفاده می کند.

Intel Xeon Gold 5222

از ویژگی های سی پی یو intel xeon gold 5222 می توان به فرکانس پایه ۳٫۸۰ گیگاهرتز و فرکانس توربو ۳٫۹۰ گیگاهرتز اشاره کرد.

حافظه کش این cpu سرور ۱۶٫۵ مگابایت و حداکثر تعداد لینک  UPI  آن ۲ عدد می باشد. جهت خرید cpu سرور g10 مدل intel xeon gold 5222 روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب مرتبط  پردازنده سرور چیست؟ | انتخاب CPU سرور مناسب

سی پی یو intel xeon gold 5222

intel xeon gold 5222 -1
intel xeon gold 6134 -1

Intel Xeon Gold 6134

cpu سرور intel xeon gold 6134 مناسب برای دیتاسنترها و سرورهای کسب و کار با بارکاری ‌های متوسط و کاربردهایی از جمله مجازی ‌سازی، دیتابیس و بارهای کاری مرتبط با وب است. در کل توانایی پردازش متنوعی را با بهره ‌وری مناسب ارائه می ‌دهد.

Intel Xeon Gold 6248

xeon gold 6248 دارای ۲۰ هسته و ۴۰ thread دارد.

این سرور از دستورالعمل ‌های x86-64 پشتیبانی می ‌کند که به اجرای برنامه‌ های نرم ‌افزاری و سیستم‌ عامل ‌های ۶۴ بیتی امکان می ‌دهد.

intel xeon gold 5222 -1
intel xeon gold 6134 -1

Intel Xeon Gold 6248r

با داشتن ۲۴ هسته، این cpu سرور برای کاربردهای سنگین و نیازمند به قدرت پردازش بالا مناسب است.

همچنین فرکانس توربو بالای آن اجازه می دهد تا در کاربردهایی که نیاز به سرعت بالای پردازش دارند، عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

لینک خرید intel xeon gold 6248r

Intel Xeon Gold 6258r

Intel Xeon Gold 6258R یک پردازنده سروری با ۲۸ هسته است که فرکانس پایه آن پردازنده ۲٫۷۰ گیگاهرتز و فرکانس توربو آن ۴٫۰۰ گیگاهرتز می باشد.

پشتیبانی از حافظه‌ های DDR4-2933 و Intel Optane Persistent Memory، این پردازنده را برای کاربردهایی مانند حافظه ‌بانک ‌های اطلاعاتی و محاسبات علمی مناسب می ‌کند. اگر قصد خرید cpu سرور g10 مدل intel xeon gold 6258r را دارید به لینک زیر بروید.

اطلاع از قیمت و خرید intel xeon gold 6258r

intel xeon gold 6258r -1

رفرنس ها:

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید cpu سرور Intel Xeon : g10 قلب تپنده سری HPE G10»

  1. بازتاب: خرید cpu سرور Intel : G10 Plus، بهترین انتخاب برای بهبود عملکرد و امنیت بالا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789