میوت کردن شبکه های اجتماعی

نحوه میوت کردن مخاطبان در شبکه های اجتماعی واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و…

مهم نیست به چه منظور از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، احتمالاً همه دوستان و خانواده خود را در آنها دارید. در حالی که ممکن است شما به همه آن افراد عشق بورزید و احترام بگذارید ولی دیدن تک تک مطالبی که آنها برای شما ارسال می کنند می تواند زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد و دچار هرج و مرج کند.

مهمتر از آن ممکن است مخاطبانی داشته باشید که چیزهایی که ارسال می کنند برای شما آزاردهنده باشد.اینجاست که دکمه ی میوت کردن به کمکتان می آید. در این مقاله  قصد داریم نحوه نادیده گرفتن مخاطبان در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام و تلگرام را به تفصیل توضیح دهیم.

نحوه میوت کردن مخاطبان در فیسبوک:

خوشبختانه فیسبوک به شما این امکان را می دهد که به راحتی دوستان و پیج ها را بی صدا کرده و پست های آنها را دریافت نکنید.حتی می توانید پست های برخی افراد را فیلتر کنید و بدون آنفرند کردن آنها پست هایشان را دریافت نکنید.

میوت کردن فیسبوک

به منظور پنهان کردن پست های مزاحم دوستان و پیج های مختلف روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست یکی از پست های آنها ضربه بزنید و روی گزینه ی Snooze for 30 days کلیک کنید.البته یادتان باشد که بعد از این مدت دوباره پست این کاربران برای شما نمایش داده خواهد شد.

نحوه میوت کردن مخاطبان در اینستاگرام:

پس از درخواست های بسیاری از کاربران اینستاگرام، به این برنامه یک دکمه بی صدا اضافه شد که در صورتی که نمی خواهید ارتباط با کسانی را که دنبال می کنید کاملاً از بین برود ، بلکه فقط می خواهید آنها را بی صدا کنید ، اکنون می توانید آنها را به راحتی میوت کنید.

مطالب مرتبط  متاورس چیست؟ + بررسی کاربردها، ویژگی ها و میزان اهمیت Metaverse

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله چگونه نوتیفیکیشن های اینستاگرام را برای مدتی مشخص غیر فعال کنیم؟ مراجعه کنید.

میوت کردن اینستاگرام

برای میوت کردن یک شخص یا پیج در اینستاگرام کافیست روی سه نقطه بالا سمت راست یکی از پست های آنها کلیک کنید و روی گزینه ی Mute Posts یاMute Posts and Story کلیک کنید.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله ۱۵ دقیقه کاهش استفاده از شبکه های اجتماعی چه تاثیراتی دارد؟ مراجعه کنید.

نحوه میوت کردن مخاطبان در توییتر:

توییتر گزینه های متنوعی برای میوت و نادیده گرفتن کاربران در نظر گرفته است.می توانید مخاطبانتان را بلاک،آنفالو یا mute کنید.

میوت کردن توییتر

برای میوت کردن هر یک از مخاطبانتان می توانید به پروفایل آنها بروید، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و میوت را انتخاب کنید. از طرف دیگر ، می توانید با پیدا کردن یکی از توییت های آن شخص ، با کلیک بر روی فلش منوی کشویی در سمت راست ، و انتخاب گزینه ی میوت ، یک کاربر را نادیده بگیرید.

نحوه میوت کردن مخاطبان در اسنپ چت:

تا چندی پیش تنها راه میوت و ناندیده گرفتن یک شخص بلاک کردن و برای گروه ها هم ترک کردن گروه بود، که البته کاربران متوجه این کار می شدند.خوشبختانه الان تغییراتی در برنامه حاصل شده است که شما می توانید به صورت مخفیانه این کار را انجام دهید.

میوت کردن اسنپ چت

برای خلاص شدن از نوتیفیکیشن های یک کاربر خاص، بر روی چت مورد نظر کلیک کنید و نگه دارید. وقتی از پایین صفحه منو به سمت بالا می آید، روی More > Message Notifications > Silent کلیک کنید تا آن کاربر برای شما میوت شود. برای گروه ها نیز به همین صورت است همین کار را با گروه ها انجام دهید تا آنها نیز میوت شوند.

مطالب مرتبط  تکنولوژی Intelligent System Tuning در سرورهای HPE

نحوه میوت کردن مخاطبان در واتساپ:

برای mute کردن یک کاربر در واتساپ در دستگاه های اندروید وارد صفحه ی چت آن کاربر شوید و روی سه نقطه ی بالای صفحه کلیک کنید و گزینه ی Mute notifications را انتخاب کنید.در دستگاه های با سیستم عامل iOS نیز کافیست انگشت خود را به سمت چپ بکشید و از منوی باز شده گزینه ی میوت را انتخاب کنید.

میوت کردن واتساپ

پس از انتخاب گزینه ی میوت در هر دو حالت منویی برایتان باز می شود که مدت زمان میوت را انتخاب کنید که گزینه های هشت ساعت ، یک هفته یا یک سال را دارد که بسته به خواسته ی خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله ده چیزی که هرگز نباید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید مراجعه کنید.

نحوه میوت کردن مخاطبان در تلگرام:

تلگرام نیز برای میوت کردن مخاطبان یا گروه ها همانند واتساپ عمل می کند و برای هر مخاطب یا گروه باید جداگانه در صفحه ی چت هر یک دکمه ی میوت را بزنید.

میوت کردن تلگرام

روی چت مورد نظر خود کلیک کنید و سه نقطه گوشه بالا سمت راست را انتخاب کنید و گزینه ی Mute notifications را انتخاب کنید.برای دستگاه های iOS نیز به صفحه چت آن کاربر یا گروه رفته و گزینه ی میوت را انتخاب کنید. سپس می توانید بازه ی زمانی یک ساعت ، هشت ساعت ، دو روز یا تا زمانی که آن را به صورت دستی غیر فعال کنید انتخاب کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مطالب مرتبط  شبکه مش یا روترهای Wi-Fi:  کدام گزینه بهتر است؟

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789