دانلود فیلم های اینستاگرام

۷ راه رایگان برای دانلود فیلم های اینستاگرام

ویدئو های اینستاگرام معمولا از کیفیت خیلی خوبی برخوردار نیستند، با این وجود گاهی ممکن است برایتان پیش آید که کلیپی را ببینید که بخواهید آن را ذخیره کنید و یک نسخه از آن را داشته باشید تا بعدها زمانی که خواستید بتوانید به راحتی آن را تماشا کنید.در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی دانلود فیلم های اینستاگرام در گوشی و رایانه آشنا کنیم.

خوشبختانه دانلود فیلم های اینستاگرام کار سختی نیست، تنها کافیست یکی از روش های رایگان زیر را انتخاب کنید و طبق آن پیش روید.

۱-Video Downloader for Instagram

قابل دسترسی برای : اندروید

Video Downloader for Instagram

کاربران اندروید می توانند برنامه های زیادی را برای دانلود فیلم های اینستاگرام از Google Play Store پیدا کنند.یکی  از محبوب ترین برنامه ها Video Downloader for Instagram است، این برنامه به شما این امکان را می دهد تا تنها با یک ضربه فیلم را دانلود کنید همچنین این برنامه می تواند تگ های همراه فیلم را نیز دانلود کند.

۲-دانلود فیلم از اینستاگرام با IFTTT

فابل دسترسی برای : اندروید،iOS،وب

دانلود رایگان فیلم های اینستاگرام با IFTTT

اگر می خواهید تمام فیلم های صفحه ی اینستاگرامتان را دانلود کنید یا می خواهید فقط فیلم هایی را که دوست دارید را دانلود کنید می توانید آن را روی برنامه ی IFTTT تنظیم کنید.برای این کار باید یک حساب IFTTT ، یک حساب کاربری اینستاگرام و یک حساب Dropbox داشته باشید.

در این برنامه طبق یک فرایند ساده ویدئوهای اینستاگرام که شما اضافه کنید یا دوست داشته باشید به طور خودکار در پوشه ی Dropbox ذخیره می شود.

۳-w3toys

فابل دسترسی برای : وب

دانلود رایگان فیلم های اینستاگرام با w3toys

ابزار دیگری که برای دانلود فیلم های اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد w3toys است.این وبسایت به شما این امکان را می دهد که فیلم ها را با کیفیت HD دانلود کنید و آن را در هر جایی که می خواهید ذخیره کنید.

مطالب مرتبط  چگونه با 5 ترفند پاورپوینت بر این نرم افزار مسلط شویم؟ + آموزش پاورپوینت

برای دانلود ویدئوی مدنظر خود کافیست url آن فیلم را کپی کنید و در w3toys قرار دهید سپس دکمه ی دانلود را بزنید تا بارگیری فیلم آغاز شود.

قبل از زدن دکمه ی دانلود اطمینان حاصل کنید که هیچ تگ اضافی در انتهای url وجود نداشته باشد زیرا وجود آنها روند دانلود را با مشکل مواجه می کند.

اگر می خواهید فیلم ها، استوری ها، هایلایت ها و IGTV ها را دانلود کنید w3toys گزینه ی خوبی است.با استفاده از این وب حتی می توانید ترکیبی از موارد بالا را نیز دانلود کنید.

۴- دانلود فیلم از اینستاگرام با Dredown

فابل دسترسی برای : وب

دانلود رایگان فیلم های اینستاگرام با Dredown

این برنامه که هنوز هم گاهی با نام قبلی خود (Instadown) از آن یاد می شود یکی از بهترین برنامه های دانلود فیلم در اینستاگرام است و همچنان هم قوی پیش می رود.

تنها چیزی که برای دانلود فیلم های اینستاگرام در Dredown نیاز دارید url است، کافیست url فیلم مورد نظر را در کادر قرار دهید و دکمه ی Dredown را بزنید.طی چند ثانیه مرورگر شما کار دانلود را آغاز می کند و در نهایت یک فایل MP4 به شما می دهد.

Dredown در فضاهای غیر از اینستاگرام نیز کار می کند. همچنین می توانید از آن برای دانلود مطالب YouTube ، Facebook ، Twitter ، Twitch ، Vimeo ، Metacafe ، Vevo ، Kohtakte و Tumblr استفاده کنید.

برای کلیه خدماتی که Dredown از آنها پشتیبانی می کند ، فقط کافیست URL پست ، فیلم یا عکسی را که می خواهید ذخیره کنید بدانید.

مطالب مرتبط  چگونه بدون نیاز به آنتی ویروس پولی کامپیوترمان را ایمن کنیم؟

۵-Regrammer

فابل دسترسی برای : وب

دانلود رایگان فیلم های اینستاگرام با Regrammer

قبلاً Regrammer یکی از بهترین راهها برای دانلود فیلم های اینستاگرام در iOS بوده است ، اما این برنامه دیگر از این ویژگی پشتیبانی نمی کند.

البته با اینکه این برنامه دیگر از iOS پشتیبانی نمی کند اما در وب قابل استفاده است و می توانید برای دانلود فیلم های اینستاگرام در هر سیستم عامل ، رایانه شخصی یا Mac استفاده کنید.

یک بار دیگر ، به URL ویدیوی اینستاگرام که می خواهید بارگیری کنید نیاز دارید تا آن را دانلود کنید. بعد از کپی کردن url ، به وب سایت Regrammer بروید ، URL را جایگذاری کنید و بر روی Preview کلیک کنید.

در صفحه آخر ، می توانید فیلم را بر روی دستگاه خود بارگیری کرده یا مجدداً آن را با نام خود بارگذاری مجدد کنید.

۶-Documents  و  InstaDownloader

فابل دسترسی برای : iOS

Documents  و  InstaDownloader

روند دانلود فیلم های اینستاگرام در iOS کمی پیچیده تر است.این روزها پیدا کردن یک برنامه ی مناسب در اپل استور کار سختی است که شاید به این دلیل باشد که این برنامه ها شرایط و ضوابط اینستاگرام را نقض می کند.

یک راه این است که برنامه ی Documents را به یک برنامه دانلود فیلم تحت وب متصل کنید. برای کسانی که نمی دانند ، Documents احتمالاً بهترین برنامه iOS برای مدیریت پوشه های سیستم و سازماندهی پرونده های شما است. اگر برنامه Documents را در دستگاه خود دارید و از InstaDownloader بازدید می کنید ، می توانید ویدیو را مستقیماً روی دستگاه خود ذخیره کرده و بعدا به آن دسترسی داشته باشید و آنها را مشاهده کنید و به اشتراک بگذارید.

۷- دانلود فیلم از اینستاگرام با Blastup

فابل دسترسی برای : وب

مطالب مرتبط  Screen Mirroring چیست؟ راهنمای اسکرین میرورینگ کردن صفحه گوشی در رایانه
Blastup

آخرین گزینه ای هم که به شما معرفی می کنیم یک برنامه ی تحت وب است، معقول است که همیشه چند برنامه ی تحت وب برای دانلود فیلم از اینستاگرام داشته باشید زیرا اغلب پیش می آید که این برنامه ها برای مدتی از دسترس خارج شوند.

روند استفاده از این برنامه به این صورت است که ابتدا URL ویدیو یا تصویر مورد نظر را کپی می کنید و سپس آن را در برنامه وب Blastup قرار می دهید و روی دکمه ی Download Gram کلیک می کنید تا دانلود انجام شود.لسته به اندازه ی فایل زمان می برد تا فایل MP4 روی رایانه ی شما ذخیره شود.

پس از دانلود شما می توانید فیلم را در شبکه های اجتماعی دیگر آپلود کنید یا فقط در هارد خود نگه دارید و خودتان آن را ببینید.

راه های دیگر برای دانلود فیلم های اینستاگرام

اگر این برنامه ها هنگام بارگیری فیلم ها از اینستاگرام ، نتیجه مورد نظرتان را ارائه نداد و کمکی به شما نکرد، چند روش دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

شما می توانید یکی از برنامه های عمومی تحت وب برای دانلود فیلم های مدنظرتان استفاده کنید. به عنوان مثال ،  VideoGrabby ، Video DownloadHelper و Freemake Video Downloader همه گزینه های خوبی در این زمینه هستند.

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789