خرید سرور HPE DL380 G11

بررسی جامع و خرید سرور HPE DL380 G11

آیا به دنبال یک سرور مقیاس ‌پذیر دو سوکتی برای تامین حجم کاری با ظرفیت عظیم و نیازمند پردازش بالا در کسب و کارتان هستید؟ ما خرید سرور HPE DL380 G11 را به شما توصیه می کنیم که یک راه حل ۲یونیتی و ۲پردازنده ایست و عملکرد محاسباتی، قابلیت ارتقاء و قابلیت مقیاس پذیری برای بار کاری های مختلف و محیط های مختلف را فراهم میکند.

در مقایسه سرور HPE ProLiant DL380 Gen11 با نسل قبلی، این سرور با پردازنده‌ های مقیاس ‌پذیر نسل چهارم Intel® Xeon® که دارای حداکثر ۶۰ هسته، پهنای باند حافظه افزایش ‌یافته و ورودی/خروجی PCIe Gen5 و سرعت بالاست، عملکرد مناسبی را ارائه میکند.
ویژگی silicon root of trust  ، فریمور سرور را به یک ASIC انحصاری HPE متصل کرده و یک اثر انگشت برای پردازنده مقیاس‌پذیر Intel® Xeon®  ایجاد می ‌کند که باید دقیقاً قبل از راه ‌اندازی سرور مطابقت داده شود.

این سرور یک انتخاب عالی برای بارهای کاری data-intensive مانند ذخیره سازی نرم افزاری، رمزگذاری ویدیو، و برنامه های مجازی سازیست که به ظرفیت ذخیره سازی زیاد، و پهنای باند ورودی/خروجی و حافظه بالا نیاز دارند.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله بررسی و مقایسه سرور‌ های نسل ۱۰ و ۱۱ اچ پی مراجعه کنید.

ویژگی های جدید سرور HPE DL380 G11

  • مجهز به پردازنده ‌های مقیاس ‌پذیر نسل چهارم Intel® Xeon® با فناوری نسل جدید که از حداکثر ۶۰ هسته در ۳۵۰ وات و شانزده DIMM برای حافظه DDR5 با سرعت حداکثر ۴۸۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می ‌کند.
  • وجود ۸ ترابایت حافظه DDR5 کلی با ۱۶ کانال DIMM در هر پردازنده باعث افزایش کارایی، انرژی مورد نیاز کمتر و پشتیبانی از حافظه با پهنای باند بالا (HBM) می شود.
  • پشتیبانی از PCIe Gen5 که منجر به بهبود پهنای باند، نرخ انتقال اطلاعات پیشرفته و سرعت شبکه بالاتر از PCIe Gen5 serial expansion bus می شود.
  • شامل نرم افزار مدیریت سرور HPE Integrated Lights-Out 6 (iLO 6) جدید است که به شما امکان پیکربندی، نظارت و به روز رسانی ایمن سرورهای HPE ProLiant Gen11 تان را به صورت بی دردسر و از هر جایی می دهد.
  • از گزینه های بوت RAID M.2 با دسترسی پذیری بالا پشتیبانی می کند.
  • ساپورت ۸ جی پی یو عریض (SW) یا ۳ واحد پردازش گرافیکی دوگانه (DW) برای تسریع پردازش بارهای گرافیکی سنگین

    خرید سرور HP DL380 G10

مطالب مرتبط  فروش انواع ذخیره ساز تحت شبکه
خرید سرور HPE DL380 G11

امکانات سرور اچ پی DL380 G11

تجربه عملیاتی بصری  Cloud: ساده، خودکفا و خودکار

سرورهای HPE ProLiant DL380 Gen11 برای دنیای هیبریدی شما طراحی شده اند. HPE DL380 G11 روشی را که شما محاسبات کسب و کارتان را کنترل می کنید – from edge to cloud – با تجربه عملیات ابری ساده می کند. (انتقال اطلاعات و فرآیندهای محاسباتی از دستگاه‌ ها و سیستم‌ های محاسباتی موجود در edge  تا محیط‌ های ابری (cloud))

شما میتوانید با دید و بینش جهانی از طریق یک سرور با خدمات خودمحور، عملیات کسب و کارتان را تحول ببخشید. توسط این سرور می توانید وظایف را به منظور بهره‌ وری در اجرا به صورت خودکار انجام دهید، مقیاس‌ پذیری فوری فراهم کنید و پشتیبانی یکپارچه، ساده ، مدیریت چرخه عمر که دوره های تعمیر و نگهداری را کوتاه می کند، انجام دهید.

این امکانات در تمام سرورهای HPE ProLiant Gen11 وجود دارند، چه به عنوان سرورهای فیزیکی خریداری شده باشند و چه به عنوان یک سرویس با استفاده از HPE GreenLake با افزایش نیازهای محاسباتی و ذخیره‌ سازی شما استفاده شوند.

HPE GreenLake یک تجربه مدیریت محاسباتی به عنوان یک سرویس است که سادگی، چابکی و سرعت بیشتری را در کل چشم انداز محاسباتی شما در سطح جهانی ارائه می دهد.

جهت آشنایی با سرور های HP و مشاوره خرید به صفحه فروش انواع سرور hp مراجعه کنید.

امنیتی بنیادین از ابتدا تا همیشه

HPE ProLiant DL380 Gen11  از HPE Silicon Root of Trust به ‌عنوان رویکرد امنیتی بهره می برد و تضمین می‌ کند که تمامی نرم ‌افزارهای اساسی سرور از بدافزار یا کدهای تخریب شده خالی باشند.

مطالب مرتبط  خرید سرور و 6 نکته مهم و طلایی که باید در نظر بگیرید

DL380 Gen11 با پردازنده‌ های مقیاس ‌پذیر نسل چهارم Intel® Xeon®، از ویژگی‌ های امنیتی کمکی سخت ‌افزار و نرم ‌افزار از جمله Intel® Software Guard Extensions  و Intel® Boot Guard بهره میبرد. سری G11 به ‌صورت مداوم سرورهای سالم را با شناسایی سریع سرورهای دچار اختلال امنیتی حفاظت می‌کنند، حتی به حدی که اگر کد مخرب شناسایی و متوقف شود، اجازه نمی ‌دهد سرورها بوت شوند.

سرورهای HPE ProLiant بازیابی خودکار را از یک حادثه امنیتی، از جمله بازیابی سیستم عامل معتبر و تسهیل بازیابی سیستم عامل، برنامه‌ ها و اتصالات داده فراهم می ‌کنند و سریع ‌ترین مسیر را برای برگرداندن سرور به حالت آنلاین و عملیات عادی فراهم می‌کنند.

از سیلیکون تا نرم ‌افزار، از کارخانه تا cloud و از نسل به نسل، سرور HPE DL380 G11 با یک رویکرد امنیتی بنیادی طراحی شده است تا در برابر تهدیدات پیچیده ‌تر از طریق تعهدی استوار به پیشرفت‌ های مداوم در امنیت، مقاومت کند.

خرید cpu سرور Intel Xeon : g10 قلب تپنده سری HPE G10

خرید سرور HPE DL380 G11

عملکرد بهینه HPE DL380 G11 برای انواع بارهای کاری

اچ پی DL380 Gen11  یک انتخاب عالی برای برای بارهای کاری مرتبط با محاسبات و ذخیره‌ سازی اطلاعات (هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، تجزیه و تحلیل دیتابیس، مجازی‌ سازی دسکتاپ،  containers) است که نیاز به حداکثر توان تعداد هسته‌، قابلیت ‌های GPU، پهنای باند شبکه و I/O دارند.

مشخصات و ویژگی های سرور HPE DL380 G11 بازخورد عملیاتی همزمان در مورد عملکرد سرور فراهم می‌ کند و پیشنهاداتی برای تنظیمات BIOS را جهت سفارشی کردن نیازهای کسب ‌و کار در حال رشد و تغییر ارائه می ‌دهد.

مطالب مرتبط  خرید سرور HP DL380 G10

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله ۱۵ راهکار حیاتی برای تقویت امنیت ویندوز سرور مراجعه کنید.

قیمت و خرید سرور HPE DL380 G11

سرورهای جدید HPE ProLiant Gen11 منابع محاسباتی بصری، قابل اعتماد و بهینه را در اختیار سازمان ها قرار می دهند که برای طیف وسیعی از بارهای کاری مدرن آن ها را تبدیل به گزینه ای ایده آل میکند. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرور HPE DL380 G11 را دارید، می توانید با متخصصان ما در حوزه سرور و تجهیزات شبکه تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را برای کسب و کارتان انجام دهید.

خرید سرور HPE DL380 G11

رفرنس ها:

  •  وب سایت hpe

1 دیدگاه دربارهٔ «بررسی جامع و خرید سرور HPE DL380 G11»

  1. بازتاب: بررسی و مقایسه سرور‌ های نسل 10 و 11 اچ پی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789