نحوه دسته بندی تب ها در گوگل کروم

دسته بندی تب ها در مرورگر با ویژگی جدید گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم به لطف مهندسان خستگی ناپذیر شرکت و شرکای پروژه ی Chromium همواره در حال پیشرفت و بهتر شدن است.اکنون با اضافه کردن دسته بندی تب ها نیز قدم بزرگی در این پیشرفت برداشته است.

این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا روی هر تب کلیک راست کنند و برای آن تب گروه خاصی را ایجاد کنند یا آن تب را به گروهی که از قبل وجود دارد اضافه کنند.با کلیک روی نقطه خاکستری گوشه سمت چپ گروه ها می توانید رنگ و نام گروه مورد نظرتان را نیز تغییر دهید.طبق گفته ی گوگل این ویژگی برای کمک کردن به دسته بندی و جمع کردن تب ها و سازماندهی تاریخچه ی مرورگر است.

نحوه انتخاب برچسب و نام گروه و سازماندهی برگه ها کاملا بستگی به شخص دارد اما اگر برای شروع کار نیاز به پیشنهاداتی دارید،گوگل می گوید کاربران بیشتر تمایل دارند دسته بندی ها را طبق موضوع،سایت یا میزان فوریت آنها انتخاب کنند،به عنوان مثال ممکن است شما گروهی را با نام کار و گروه دیگری به نام خرید داشته باشید.

نحوه دسته بندی تب ها در گوگل کروم

عملا گروهبندی تب ها هیچ عملکرد اساسی و تغییر خاصی روی گوگل کروم ایجاد نمی کند، با این حال پیدا کردن آنها بسیار آسانتر می شود مخصوصا اگر شما از آن دسته افرادی باشید که همیشه بین ۳۰ تا ۶۰ تب باز دارند.

من این ویژگی را استفاده کرده ام و این اطمینان را به شما می دهم که ویژگی بسیار مفیدی است،تنها شکایت من این است که تعداد رنگ ها و دسته بندی هها بسیار محدود است(در کل هشت مورد) که امیدوارم در آینده این دسته بندی ها بیشتر شود اما فعلا خیلی نکته ی مهمی نیست.

مطالب مرتبط  چگونه با 5 ترفند پاورپوینت بر این نرم افزار مسلط شویم؟ + آموزش پاورپوینت

شما می توانید با دانلود Chrome Beta یا Canary ، ویژگی جدید دسته بندی تب ها را امتحان کنید.اگرچه هر دو نسخه به شما امکان دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید کروم را می دهند ، اما بیشتر مستعد بروز اشکالات و بی ثباتی عمومی هستند.

مطالعه بیشتر : فایرفاکس ۶۵ با قدرت بیشتری به مبارزه با تبلیغات می رود

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : techspot

021-88916789