ذخیره ساز HPE

بررسی و خرید محصولات ذخیره ساز HPE سری MSA : امکانات و کاربردها

با بهره گیری از محصولات ذخیره ساز HPE سری MSA برای کسب و کارتان می توانید سرعت اجرای برنامه ها را افزایش دهید، مدیریت را ساده تر کنید و کارایی مناسب با بودجه تان را با راه حل ذخیره سازی HPE  تامین کنید. ما در این مقاله به بررسی ویژگی ها، امکانات و کاربردهای ۴ مورد از پرفروش ترین محصولات ذخیره ساز HPE سری MSA پرداخته ایم. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره استوریج HPE و خرید این محصول را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

محصولات ذخیره ساز HPE سری MSA : قدرت و سادگی

با سادگی بی ‌نظیر، سرعت بالا، مقرون به صرفگی، قابلیت اطمینان درجه یک و پشتیبانی آسان از ابر، HPE MSA  انتخاب صحیح برای کسب ‌و کارهای کوچک و متوسط در هر نقطه‌ ای از جهان است.

قدرت پشتیبان گیری ابری

با وجود HPE Cloud Volumes Backup برای حفاظت از اطلاعاتتان، انعطاف پذیری و امنیت ابری را در سیستم HPE MSA  تجربه میکنید. پشتیبان ‌گیری ابری درخواستی، بسیار ساده و به صورت خدماتی، از اطلاعات شما محافظت می ‌کند و به شما امکان می‌دهد که از این اطلاعات برای بهره برداری تجاری استفاده کنید.

جهت مشاهده انواع مدل های ذخیره ساز های تحت شبکه می توانید به صفحه فروش انواع ذخیره ساز تحت شبکه مراجعه کنید.

قابلیت های کلیدی و متمایز سن استوریج های HPE MSA

پیشرفت در معماری HPE MSA آن را به انتخابی بهتر از همیشه تبدیل کرده است. از تجربه کاربری بسیار ساده ‌تر گرفته تا عملکرد بهتر، حفاظت از اطلاعات ، بهینه‌ سازی سیستم و.. همه چیزهایی که نیاز دارید در محصولات ذخیره ساز HPE سری MSA هستند.

مطالب مرتبط  فروش انواع ذخیره ساز تحت شبکه

Daily Dashboard ساده و جدید

HPE MSA  یک داشبورد حرفه ای را معرفی می‌ کند که به ادمین ها این امکان را می ‌دهد سریعا به نیازهایشان مانند: بهره وری، هشدارها، دیتای عملکرد، فعالیت‌ها و تغییرات تاریخی ثبت‌ شده دسترسی داشته باشند. همه این ویژگی ها به علاوه قابلیت مشاهده جزئیات بیشتر و اینکه فضای ذخیره سازی تان برای ارائه سرعت مورد نیاز شما آماده است را نیز تجربه خواهید کرد.

جهت مطالعه بیشتر در این
زمینه می توانید به مقاله بررسی
استوریج HPE DAS – سری ذخیره سازهای Enclosure
مراجعه کنید.

استوریج HPE مدل MSA 2050 SAN Storage

ذخیره ساز HPE مدل MSA 2050 SAN Storage با قابلیت flash-ready  برای سرعت بخشیدن به برنامه‌ های کاربردی و به صورت مقرون ‌به‌ صرفه طراحی شده است که برای استقرار در محیط اداری کوچک و یا ریموت ایده ‌آل است.

سن استوریج HPE MSA 2050  ترکیبی از سادگی، انعطاف‌ پذیری برای رشد در حال حاضر و آینده و ویژگی‌های پیشرفته‌ ای را به شما می‌ دهد که ممکن است انتظار نداشته باشید در یک ذخیره ساز با قیمت پایین پیدا کنید.

HPE MSA 2050 SAN Storage عملکردی ۲ برابر بالاتر از نسل قبلی اما با همان قیمت قبلی را دارد و بیش از ۲۰۰,۰۰۰ IOPS (عملیات ورودی/خروجی در ثانیه) برای ارتقاء کاربری اپلیکیشن ‌ها ارائه میکند. این سیستم ذخیره سازی کاملاً ساده و مقرون به صرفه است و به شما کمک می کند با کمترین هزینه بیشترین عملکرد را داشته باشید.

لینک خرید HPE MSA 2050 SAN Storage

ذخیره ساز HPE

ذخیره ساز HPE مدل MSA 2052 SAN Storage

MSA 2052 SAN یک سیستم ذخیره سازی سطح پایه باhybrid flash  داخلی برای شتاب بخشیدن به برنامه ها و عملکرد بالا می باشد. این ویژگی برای برنامه های نیازمند سطح عملکرد بالا ایده آل بوده و شامل ۱٫۶ ترابایت ظرفیت SSD است. یک سیستم ذخیره سازی MSA 2052 از تمام ویژگی های MSA 2050 به علاوه ۱٫۶ ترابایت ظرفیت SSD استاندارد پشتیبانی می کند. مجموعه MSA Advanced Data Services (ADS)  به عنوان یک ویژگی استاندارد در MSA 2052 بدون پرداخت هزینه اضافی گنجانده شده است.

مطالب مرتبط  رم سرور چیست؟ | آشنایی با انواع رم سرور و مقایسه آن ها

مجموعه MSA ADS شامل عملکردها و قابلیت های زیر است:

ذخیره ساز HPE

HPE MSA 2060 SAN Storage

آیا شرکت شما به دنبال فضای ذخیره سازی قابل اشتراک آسان با بهره وری مناسب، مقرون به صرفه و کارایی بالا است؟

ذخیره ساز HPE مدل MSA 2060 SAN Storage جدید با قابلیت ارائه ۳۲۵,۰۰۰  IOPS، تا ۳۲٪ سریعتر از نسل پیشین خود بوده و برای بارهای کاری بسیار سنگین مناسب است.

HPE MSA 2060 SAN Storage  طیف گسترده ای از ویژگی های جدید را ارائه می دهد، از جمله:

نسل ششم معماری ذخیره‌ سازی MSA یک پلتفرم مدرن HW با منابع اضافی برای ویژگی‌هایی مانند:  Tiering 2.0، یک طرح حفاظتی جدید RAID (MSA-DP+)، رابط وب کاملاً جدید و مدیریت دیتا فوق ‌العاده بهینه ‌شده از طریق رابط RESTful جدید ارائه می‌کند.

خرید و قیمت HPE MSA 2060 SAN Storage

ذخیره ساز HPE

دستگاه ذخیره ساز HPE مدل MSA 2062 SAN Storage

دستگاه ذخیره ساز HPE مدل MSA 2062 SAN Storage قادر است بیش از ۳۹۵۰۰۰ IOPS را برای شتاب برنامه های مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک تا متوسط ارائه دهد.

HPE MSA 2062 Storage  ترکیبی از انکلوژرهای های ۳٫۵ اینچی LFF و ۲٫۵ اینچی  SFF 2060 تا حداکثر ۹ محفظه (در مجموع ۱۰ با احتساب آرایه) پشتیبانی می کند.

در صورت نیاز، با هر ترکیبی از SSD، Enterprise SAS یا MidLine SAS HDD، کوچک و در مقیاس مورد نیاز میتوانید از آن استفاده کنید.

بررسی و خرید HPE MSA 2062 Storage

مطالب مرتبط  بررسی فناوری رمز گذاری کمپانی HPE جهت امنیت تیپ درایو
ذخیره ساز HPE

رفرنس ها:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789