فیلترهای جدید جیمیل

جستجوی پیشرفته با فیلتر های جدید جیمیل

گوگل به لطف فیلتر های جدیدش پیدا کردن ایمیلی که به دنبال آن هستید را آسانتر می کند،این فیلتر های جستجوی جیمیل که تراشه های جستجو نام دارند به شما اجازه می دهند که نتایج جستجوهای خود را فیلتر کنید و سریعتر و آسانتر از هر زمان دیگری ایمیلی را که می خواهید پیدا کنید.

جستجوی ایمیل موردنظر در صندوق ورودی جیمیل

در حالی که طرح Inbox Zero چیز خوبی است (ایده ای که طبق آن شما باید سعی کنید صندوق ورودی خود را خالی نگه دارید) اما بیشتر ما به دنبال دستیابی به آن نیستیم حالا یا به دلیل عدم تمایل و یا عدم توانایی در مدیریت ایمیل ها صندوق ورودی بیشتر مردم پر از ایمیل است.

مشکلی که وجود دارد این است که در یک صندوق ورودی پر از ایمیل وقتی می خواهیم به دنبال یک ایمیل خاص بگیردیم کار به مراتب سختتر است مخصوصا در جیمیل که توسط یک متخصص در فناوری جستجو ساخته شده که باید فاقد آن باشد اما جیمیل اکنون به دنبال تغییر آن است.

نحوه استفاده از تراشه ی جستجوی گوگل در جیمیل

همانطور که در یک پست در وبلاگ به روزرسانی G Suite شرح داده شده است گوگل تراشه ی جستجو را اینطور معرفی می کند که طبق آن این تراشه های جستجو روشی آسانتر برای مرتب سازی و فیلتر کردن نتایج جستجو برای پیدا کردن سریعتر آنچه که به دنبال آن هستیم است.

نحوه استفاده از تراشه ی جستجوی گوگل در جیمیل

تراشه های جستجو فیلتر هایی هستند که هنگام جستجوی ایمیل در جیمیل می توانید فیلدهایی را که می خواهید تیک بزنید و جیمیل نتایج را طبق فیلتر های شما نشان می دهد تا سریعتر به ایمیلی که می خواهید برسید.

مطالب مرتبط  آیا ویندوز 12 رایگان خواهد بود؟

این تراشه های جستجوی جدید به شما این امکان را می دهند که ایمیل ها را طبق پیوست داشتن،نوع پیوست،زمان ارسال ایمیل و موارد دیگر فیلتر کنید.همچنین می توانید مواردی مثل  دعوت نامه ها و چت ها را از نتایج جستجوی خود حذف کنید.

ترفند های جستجوی جیمیل که همه باید بدانند

در واقع روشی برای فیلتر کردن نتایج جستجوی جیمیل سالهاست که وجود دارد و روی همان اصل تراشه های جستجوی جدید کار می کند اما نیاز به تایپ دستی توسط کاربر دارد که فیلتر ها را به صورت دستی وارد کنند (“has:attachment” and “from:[email address]”, etc.)

گوگل قبل از ارائه اطلاعات برای همه کاربران جیمیل ، ابتدا تراشه های جستجو را به مشتریان G Suite فعال می کند.پس از آن این ویژگی را برای همه ی کاربران فعال خواهد کرد.

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof



021-88916789